تست سرعت: آیفون 6s پلاس در برابر گلکسی S7 اج، نکسوس 6P و موتو X Pure

به تازگی نتایج یک آزمایش را از تراشه‌ها و گوشی‌های مختلف در سایت قرار دادیم. اسنپدراگون 820 با 8 هسته و 4 گیگابایت رم قابل قیاس با آیفون 6s پلاس با پردازنده‌ی 2 هسته‌ای و 2 گیگابایت رم نبود. در آن تست نتایج این دو دستگاه نزدیک به هم بود و برخی از موارد آیفون 6s پلاس با وجود اینکه ماه‌ها قبل معرفی و عرضه شد و روی کاغذ ضعیف‌تر از گلکسی S7 اج، اما بهتر عمل کرد.

آن نتایج برای بنچمارک‌ها و تست‌های آزمایشی بود که آیفون با توجه به شرایط خوب ظاهر شد. حال در این پست دو ویدیو با انجام کارهای روزمره قرار داده‌ایم. در ویدیو اول آیفون 6s پلاس با گلکسی S7 اج، نکسوس 6P و موتو X Pure مقایسه می‌شود. در ویدیو دوم نیز تنها آیفون 6s پلاس و گلکسی S7 اج قرار دارند. باید یک نکته را در نظر گرفت که رزولوشن صفحه نمایش گلکسی بالاتر است اما باز هم این رزولوشن بالا نباید برای یک گوشی 8 هسته‌ای با 4 گیگ رم مانعی باشد!

جالب است که در ویدیویی که 4 گوشی حضور دارند گلکسی S7 اج با یک باگ مواجه می‌شود. زمانی که خواسته شده بار دیگر کارهای مورد نظر با گلکسی S7 اج انجام شود، تایمر دستگاه به مشکل می‌خورد و خود به خود صفر می‌گردد. نیازی به توضیح بیشتر نیست، تنها کافیست ویدیوها را در ادامه مشاهده و یا دانلود نمایید!