دریافت کد خرید رایگان فصل دوم بازی The Walking Dead

سرویس IGN این ماه بازی معروف شرکت Telltale تحت عنوان The Walking Dead: Season 2 را به عنوان بازی رایگان ماه آگوست انتخاب کرده است. این خرید به طور معمول ۴.۹۹ دلار هزینه دارد و از عنوان‌های پرطرفدار در میان گیمرهای آی‌اواس است.

برای اطلاع کسانی که با این عنوان آشنا نیستند، این نسخه فصل دوم از بازی معروف شرکت Telltale با نام The Walking Dead را روایت می‌کند. داستان این بازی بر اساس سری کمیک‌های تاریکی با همین نام شکل گرفته است که در آن شرح حال دختری که توسط موجوداتی خیالی یتیم شده است شرح داده می‌شود.

20140803-145024-53424032.jpg

همانند نسخه‌ی قبل، فصل دوم این بازی نیز طی اپیزودهای مختلفی روایت می‌شود. کد خرید ارائه شده در وبسایت IGN مربوط به اپیزود اول این بازی است و پس از طی کردن آن جهت باز نمودن هر اپیزود بعدی باید ۴.۹۹ دلار بپردازید. بسته‌های چندتایی اپیزودها نیز برای خرید وجود دارد که در شرایطی که قصد خرید اپیزودهایی زیادی را داشته باشید می‌توانند کمک‌کننده برای دریافت تخفیف باشند.

اگر چه حتی به شخصه طرفدار چنین بازی‌هایی نیستم، اما در شرایطی که فرصت‌های این چنینی فراهم می‌شود دریافت آن را توصیه می‌کنم. در صورتی که مایل به دریافت کد خرید هستید می‌توانید به این صفحه از وبسایت IGN مراجعه کنید. این کد در اپ استور ۴۴ کشور قابل استفاده است.