۹ بازی برتر ماه که باید آنها را بر روی مک تجربه کنید(قسمت اول)

با آنکه سیستم عامل مک همانند ویندوز دارای تنوع وسیع بازی نیست اما با این همه عناوین عرضه شده برای آن از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار هستند.

در مطلبی که در ادامه خواهید خواند به معرفی کوتاه و مختصر عناوین برتر ماه برای OSX میپردازیم.

StarCraft:Legacy of the Void

starcraft2-legacy-100630780-gallery

اگر شما نیز از جرگه‌ی هواداران بازیهای استراتژیک هستید ، این بازی را از دست ندهید ، عنوان تحسین شده‌ی کمپانی Blizzard.

این بازی در ادامه‌ی سری StarCraft و ورژن Heart of Storm ساخته شده به داستان نژاد Protoss و وقایع آنها میپردازد.بازی علاوه بر بخش چند نفره یا اصطلاحا مولتی پلیر دارای ماموریتهایی به صورت Co-op نیز بوده و شما را تا مدتی طولانی سرگرم خواهد کرد.این بازی با قیمت ۴۰ دلار در استور مک به فروش میرسد.

Galak-Z: The Dimensional

galak-z-100630771-gallery

این بازی بیشتر به درد هواداران Anime های ژاپنی با موضوعات رباتهای غول پیکر و نبرد آنها میخورد.این بازی که قیمتش فقط ۲۰ دلار است شما را در یک دنیای فانتزی و انیمه ای قرار میدهد که میتوانید کشتی فضایی خود را به یک ربات بزرگ تبدیل کنید و با بیگانگان و مهاجمان به نبرد بپردازید.

البته ظاهر کارتونی بازی شما را گول نزند چرا که این عنوان دارای محیط Open-World بود و از درجه سختی بالایی نیز بهره میبرد و اگر در طول بازی کشته شوید میبایست همه چیز را از ابتدا مجددا شروع کنید.

Mini Metro

mini-metro-100630776-gallery

این بازی شاید جزوه معدود عناوینی باشد که علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی شما را در نقش یک مهندس طراحی خطوط مترو قرار میدهد.در این Video Game شما باید با توجه به شهرهایی که در اختیارتان است خطوط مترو ما بین ایستگاهای در نظر گرفته شده را طراحی کنید ، به نظر ساده میرسد اما در حقیقت و با گسترش مساحت شهرهایی که بر روی آنها کار میکنید این موضوع رفته رفته پیچیده تر میشود ، نکته‌ی جالب در این بازی امکان ساخت خطوط مترو برای شهرهای بزرگی همچون لندن ، نیویورک ، … است.این بازی مبتکرانه با قیمت ۱۰ دلار از استور قابل دانلود است.

 

Thief: Master Thief Edition

thief-100630779-gallery

اگر مطالب سایت ما را هر روز دنبال میکردید شاهد خبر انتشار بازی Thief: Master Thief Edition برای مک بودید ، این عنوان نیز با اینکه در سطح سایر رقبای خود در این سبک ظاهر نشد اما دارای ویژگیهایی است که نمیتوان به آسانی از آنها گذشت.وجود ایتمهای مختلف ، ادوات متنوع برای مخفی کاری و سرقت و داستان بازی عواملی است که میتواند موجبات سرگرمی شما را فراهم آورد هر چند که قیمت ۳۳ دلاری بازی خیلی از گیمرها را از خریدن آن منصرف میکند!!