۲۵ اپلیکیشن برتر اپ استور در همراهی با کمپین مبارزه با ایدز قرمزپوش شدند

در راستای همراه‌شدن با کمپین مبارزه با ایدز در روز جهانی مبارزه با این بیماری، شرکت اپل بخش ویژه‌ای را در اپ استور به معرفی اپلیکیشن‌های قرمزپوش‌شده به همین مناسبت اختصاص داده است. ۲۵ اپلیکیشنی که آیکون قرمزگونشان حکایت از مناسبتی‌بودن آپدیت ارائه‌شده برای آن‌ها دارد، تا ۲ هفته‌ی آینده‌ی محتوای اختصاصی و جدیدی را در اختیار کاربران خواهند گذاشت که تمامی سود حاصل از فروش آن‌ها جهت کمک به مبارزه به ایدز به سازمان (RED) اهدا خواهد شد. در توضیح این بخش آمده است: این اپلکیشن‌ها جان مردم را نجات می‌دهند.

 

علاوه بر طرح فوق، اپل اعلام کرده است که درصدی از سود حاصل از فروش گجت‌های خود چه به صورت آنلاین و چه از طریق خرده‌فروشی‌ها در دو روز ۲۸ نوامبر و یکم دسامبر را به سازمان (RED) اهدا خواهد کرد. دو تاریخ مذکور دو مورد از پررونق‌ترین روزهای سال در زمینه‌ی خرید و فروش‌های بازار کشور آمریکا هستند.

 

اپل پیش از این نیز در سابقه‌ی خود تلاش برای مبارزه با بیماری ایدز و همکاری با سازمان (RED) را ثبت کرده است. تولید نسخه‌ی قرمز رنگ و اختصاصی آیپاد نانو و آیپاد شافل، عرضه‌ی گیفت‌کارت‌های با تم قرمز و وسایل جانبی مختلفی که رنگ قرمز و نام (RED) به طور واضحی بر روی آن‌ها به کار رفته نمونه‌ای از این اقدامات است. درصدی از سود حاصل از فروش هر یک از وسایل فوق نصیب سازمان (RED) و صرف تلاش برای ریشه‌کن‌کردن بیماری ایدز می‌شود.

 

برای اطلاع از جزئیات کامل این همراهی و خواندن توضیحات کامل اپل در این خصوص می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. با خرید هر یک از اپلیکیشن‌های ملحق‌شده به این کمپین که از طریق این لینک به صفحه‌ی معرفی آن‌ها می‌توانید دست پیدا کنید، شما نیز می‌توانید سهمی در مبارزه با این بیماری داشته باشید.