۲۳ مهر ماه منتظر عرضه‌ی Angry Birds Transformers باشید

خرداد ماه امسال کمپانی سازنده‌ی سری بازی‌های محبوب Angry Birds از عضو جدید این خانواده که در آینده به آن‌ها محلق خواهد شد نام به میان آورد. این نسخه که Angry Birds Transformers نام گرفته است، مشابه آنچه در Angry Birds Star Wars رخ داد و المان‌های سری فیلم‌های جنگ ستارگان با المان‌های بازی Angry Birds گره خورد، در این بازی نیز تم اصلی را در حال و هوای فیلم‌های Transformers خواهید دید.

اگر چه از سویی ممکن است مدیر عامل شرکت Rovio سال آینده بخاطر کاهشی که چند وقت اخیر در درآمد این شرکت پیش آمده است کناره‌گیری کند، اما این موضوع و حواشی آن مانع از حرکت شرکت در جهت ساخت و عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Angry Birds نشده است. در زیر می‌توانید تیزری را که شرکت Rovio برای معرفی Angry Birds Transformers ساخته تماشا کنید. در صورتی که امکان مشاهده‌ی آنلاین برای میسر نیست می‌توانید از طریق این لینک تیزر را دانلود کنید.

 

در این تیزر آهنگ اصلی و معروف سری Transformers را می‌شنویم و اطلاعات مختلفی در مورد این نسخه به دست می‌آوریم. باید صبر کرد و دید که این نسخه چه موفقیتی به دست می‌آورد. شاید بتوان کاهش درآمد شرکت را به نوعی خسته‌شدن مردم از این سری بازی‌ها تلقی کرد. از این منظر باید دید که Rovio تن به چنین تفکری داده و دست از ارائه‌ی نسخه‌های متعدد بازی بر خواهد داشت، یا این که به نام‌های آشنای بیشتری دست برده و با گره‌زدن نام Angry Birds به آن‌ها سعی در زنده نگه‌داشتن این عنوان خواهد داشت.