یک آیفون 6s آتش گرفت!

یکی از کاربران آیفون 6s گزارش کرده که او برای آخر هفته با دوستان خود بوده که ناگهان آیفون 6s وی آتش می‌گیرد! این آتش سوزی زمانی رخ داده که آیفون در جیب عقب او در حالت نشسته بوده است و همین باعث سوختگی درجه دو نشیمنگاه و انگشت اشاره سمت چپش شده است. همچنین شلوار جین او بر اثر سوختگی پاره شد.

پس از این سوختگی، کاربر در اورژانس معالجه می‌شود و از آنجا که حادثه پس از پایان روز کاری بوده، روز بعد با اپل تماس می‌گیرد و امیدوار است که حداقل گوشی هوشمندش را تعویض نمایند.

به تازگی یک آیفون 6 پلاس نیز در جیب یک دانش آموزش منفجر شد و یک آیفون 7 نیز قبل از رسیدن به دست خریدار منفجر شد. البته این خبرها پس از معیوب بودن نوت 7 که باعث انفجار دستگاه می‌شود منتشر شده که کمی مشکوک به نظر می‌رسد. کمپانی سامسونگ با توجه به تعدد حادثه‌های رخ داده طی یک فراخوان اقدام به جمع آوری گلکسی نوت 7ـهای معیوب می‌کند و به کابران یک دستگاه جدید بدون مشکل می‌دهد.

اپل تا کنون به این موضوع واکنشی نداشته است. متاسفانه تنها تصویری که از آیفون 6s سوخته وجود دارد با یک دوربین با کیفیت پایین ثبت شده است.

با توجه به خبرهایی که پس از انفجار کاملا خودکار نوت 7، برای سری آیفون منتشر شده تنها دو حالت متصور است: 1- اینکه رقبا قصد دارند با اهداف خاص اپل را تخریب کنند که کمی بدبینانه به نظر می‌رسد. 2- با توجه به بازتاب خبری در این راستا، حال حساسیت بر روی این قضیه بالا رفته، چون در گذشته نیز اتفاق‌های تقریبا مشابه افتاده اما از سوی دیگر هرگز با این فاصله زمانی‌های کم نبوده است.

به نظر شما دلیل این ادعاها چیست؟ گذشته از همه چیز، آخه چرا باید گوشی رو بزاری توی جیب عقب و توی کلاس و یا دورهمی دوستانه بشینی روی آیفون بی‌زبون؟ 😐

منبع: phonearena