گزارش کاربران: بهبود عمر باتری پس از آپدیت به macOS 10.12.2

کمپانی اپل چندی پیش macOS 10.12.2 را با شکلک‌های جدید و برطرف کردن چندین مشکل عرضه کرد. ظاهراْ با این عرضه تمامی مشکلات باتری کاربران مک بوک برو جدید برطرف شده است. طبق گزارش کاربران مک بوک پرو جدید 13 و 15 اینچی، عمر باتری به طور قابل توجهی پس از آپدیت بهبود یافته است. در انجمن‌‌های مربوطه به این مسئله به دفعات اشاره شده است و کاربران از این به روزرسانی ابراز رضایت کرده‌اند.

Celementt یکی از کاربران Reddit:

به طور متوسط پس از 5-6 ساعت باتری دستگاه تمام می‌شد. حالا با انجام همان کارها طی 3 ساعت باتری 86 درصد شارژ دارد.

Eleazyair یکی دیگر از کاربران Reddit:

می‌توان این را بر روی مک بوک پرو 15 اینچی خودم تایید کنم. من در تمام روز در محل کار برای تست عمر باتری با دستگاه کار کردم. وقتی حدود ساعت 6 بعد از ظهر به خانه بازگشتم دستگاه 46 درصد شارژ داشت. من 4 تب کروم، دو فایل word باز داشته‌ام و در کنار Newton, Fantastical 2, imessage و چیزهای دیگر با آن‌ها کار کرده‌ام. عمر باتری برای من بسیار بهبود یافته است.

عمده گزارشات برای بهبود عمر باتری مک بوک پرو، برای نسخه 15 اینچی بوده است و دارندگان نسخه 13 اینچی بهبود جزئی را تجربه کرده‌اند. جالب توجه است که با وجود بهبود عمر باتری در macOS 10.12.2 اپل ‘Time Remaining’ را از دستگاه پاک کرده که احتمالا شکایت کاربران را در رابطه با کم بودن عمر باتری را کاهش دهد.