گزارش کاربران آیفون 7 : کیفیت پایین صدا در تماس

از زمان عرضه سری آیفون 7، چندین مشکل از سوی کاربران گزارش شده است. تولید صدا در هنگام کار سنگین با گوشی و مشکل سرویس دهی پس از غیرفعال کردن حالت هواپیما از جمله این موارد است. البته شرایط آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در مقابل پرچمدار رقیب بسیار بهتر است و کار به جمع آوری محصولات نکشیده است. مشکلات مشابه در گذشته نیز رخ داده‌اند، همانند مشکل آنتن دهی آیفون 4 که منجر به پاسخ معروف استیو جابز شد.

حال طبق گزارش appleinsider مشکل دیگری در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس وجود دارد. برخی از کاربران هنگام تماس صوتی به مشکل می‌خورند و صدا بازتاب دارد و یا مثل این می‌ماند که صدا از مکانی دورتر همانند پشت دستگاه می‌آید. تعداد انگشت شماری از کاربران که عمدتا صاحب آیفون 7 پلاس هستند، به انجمن پشتیبانی اپل برای حل این مشکل رفته‌اند. کم کردن صدا فعلا به عنوان راه حل موقت پیدا شده است. البته این مشکل تنها در هنگام تماس‌های صوتی رخ می‌دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که مشکل پیش آمده نرم افزاری است یا سخت افزاری؛ اگر سخت افزاری باشد پس باید کاربرانی که به مشکل خورده‌اند به تعمیر و تعویض دستگاه بپردازند و اگر نرم افزاری باشد اپل با ارائه یک آپدیت آن را برطرف می‌سازد. در صورت انتشار اخبار بیشتر شما عزیزان در جریان قرار خواهید گرفت.