گزارش اختصاصی اپل اپس از اپل استور جدید فرانکفورت

photo (1) درود

دوستان امروز با گزارش اختصاصی اپل اپس از بزرگ ترین اپل استور اروپا یعنی اپل استور فرانکفورت در خدمت شما هستیم.

نکته:(تمامی عکس ها و مطالب این مطلب،توسط تیم اپل اپس تهیه شده و استفاده از آن مستلزم نام بردن از Appleapps است و غیر از آن شامل قوانین فیلترینگ سایت های کپی کننده است!)

پیش گفتار:اگر به اروپا و آلمان سفر کرده باشید حتما از فرانکفورت دیدن کرده اید.این شهر بعد از پاریس قلب تپنده ی اقتصادی اروپا است و اکثر صنایع اتحادیه ی اروپا نیز در این شهر مدرن قرار دارد.اما جالب این جا است که بعد از گذشت سال های متوالی از معرفی اولین آیفون،اپل تازه به فکر افتاد تا در تابستان سال 2013،بزرگ ترین اپل استور اروپا را در آلمان و به مرکزیت فرانکفورت قرار دهد و دلیل این امر نیز آن بود که اگر کسی از کشور آلمان یا کشور های همسایه آن قصد خرید محصولات اپل را داشت باید از فروشگاه غیر رسمی ولی بسیار مشهور SATURN یا اپراتور های تلفن همراه مثل T…Mobile خرید می کرد که محصولات اپل را کمی با قیمت بالا ارائه می دهند.

مکان: این فروشگاه عظیم اپل در خیابان زایل قرار دارد.خیابان زایل خیابانی بسیار طویل است و دو سر آن برای حرکت ماشین ها بسته شده و فقط عابران می توانند دراین خیابان قدم بزنند. در این خیابان تمامی فروشگاه های اصیل قرار دارند و به قول ما ایرانی ها شیر مرغ تا جون آدمیزاد درش پیدا می شود،از فروشگاه های آدیداس و زارا تا صنایع دستی و رستوران هایی با ملیت های مختلف وجود دارد اما به قول خودمان اپل استور مانند نگینی در میان آن ها می درخشد. photo شکل: شکل این فروشگاه همانند اپل استور کالیفرنیا مربعی شکل اما جادار و مانند اپل استور توکیو از 3 طبقه تشکیل شده است که طبقه ی همکف و طبقه ی زیرین،فروشگاه و طبقه ی سوم،انبار هستند.

گزارش: هم اکنون(تاریخ:10 آبان)به دلیل ورود آیپد های جدید از فردا،از همین الان صف های طولانی در این فروشگاه راه افتاده و صف آن به بیرون در ها نیز کشیده شده است،به طوری که به جای صبح مجبور شدیم شب سری به این فروشگاه بزنیم که البته خیال باطلی کردیم و باز هم شلوغ بود اما به هر حال توانستیم چند عکس برای شما سروران بگیریم!

آیفون ها: طبق گفته های یکی از کارمندان انگلیسی آلمانی زبان اپل در این فروشگاه در صحبت هایی که من با او داشتم،آیفون های جدید یعنی 5s از فروش خوبی برخوردار بودند و بر خلاف انتظار که می گفتند 5c از فروش خوبی برخوردار نخواهد بود مردم آلمان استقبال گرمی از عضو جدید خانواده و برادر کوچک تر یعنی 5c کرده اند.

عکس ها:IMG_0736 *********************************************************** IMG_0739 *********************************************************** IMG_0740 *********************************************************** IMG_0741 *********************************************************** IMG_0742