کیبورد و میانبر های حرفه ای با توییک KBshortcuts داشته باشید

تا به حال توییک های زیادی معرفی شده که هر کدام کارایی خاصی نسبت به خود داشته است اما اینبار توییکی متفاوت از بقیه که فقط و فقط کاربردی و باعث افزایش دادن سرعت کار شما در مواقع مورد نیاز به ای دیوایستان می شود. نام این توییک محشر KBshortcuts می باشد ! خوب همان طور که می دانید تایپ کردن و اضافه کردن علائم مختلف به متن جزو ضروری و کاربردی ترین های یک ای دوایس به شمار می آید و افزایش سرعت در این کار مزیت به حساب می آید. در واقع توییک Kbshortcuts باعث افزایش و کارایی حرفه ای در تایپ کردن شما می شود ، توضیحات بیشتر در ادامه مطلب.. در این توییک می توانید با کلید های میانبری دقیقا مثل صفحه کیبورد کامپیوتر خود متن نوشته شده در ای دوایس را Selecet All , Copy , Paste , Cut , Line up , Enter, Delet و … کنید  ،  به طور مثال شما در کیبورد کامپیوتر خود برای کپی کردن یک مطلب ابتدا کل ان مطلب را توسط کلید های Shift + A انتخاب کرده سپس با زدن SHIFT + C کپی می کنید ، خوب حالا در دیوایس خود دکمه ی Space به جای SHIFT کامپیوتر عمل می کند و برای کپی کردن باید Space + C را نگه دارید به طوری که اول باید Space را کلیک کرده و همان طور که دست شما روی آن هست به همان صورت بکشید روی C  تا عمل کرد کپی متن برای شما انجام شود  

یا خیلی وقت ها پیش می اید که شما در حال تایپ کردن یک متن هستید یک باره کل متن را حذف می کنید و متاسفانه امکان برگشتن متن یا به اصطلاح Undo کردن نیست ! خوب نگران نباشید می توانید با استفاده از کلید های Space + Z مثل کیبورد کامپیوتر دقیقا همین کار را انجام دهید و متن قبلی را Undo کنید . این فقط یک مورد از میانبر های این توییک هست  ! 

 

یکی از ویژگی های جالب دیگر : مثلا شما در یک نوشته قصد ترجمه چند کلمه را دارید می توانید با انتخاب کلمه سپس گرفتن دکمه های Space + T  کلمه انتخاب شده را ترجمه یا Translate کنید

ویژگی جالب تر ! :  حتما شده از یک جمله یا کلمه خیلی استفاده کنید که مجبور به تایپ دوباره ان جمله هستید ! یک راه اسان توسط ویژگی این توییک :  در قسمت تنظیمات KBshortCuts فیلدی به نام Quick Text وجود دارد که به شما امکان قرار دادن 9 فیلد یا جمله های خاص را می دهد تا در هر فیلد و شماره کلمه یا جمله ای که بیشتر در نوشته های خود  استفاده میکنید را نوشته و قرار داده تا بتوانید طبق مثال زیر در نوشته خود  فقط با زدن میانبر ان جمله مشاهده کنید .

مثال : مثلا ما در Quick Text 1  : WWW.APPLEAPPS.IR  قرار دادیم !  خوب حالا در هر نوتی که باشیم با زدن کلید های Space + 1  نوشته  : WWW.APPLEAPPS.IR  ظاهر می شود !

قابلیت های بیشتری هم دارد که حتما به مرور استفاده خواهید کرد

دیوایس های ساپورت شده : آیفون آیپاد آیپد 

iOS مورد نیاز : 3.2 و بالاتر

 

سورس کرک شده توییک :   Repo.insanelyi.com

امید واریم لذت ببرید …

(اختصاصی اپل اپس)