کنفرانس بعدی اپل در ۱۵ اکتبر امسال؟

hires iPad 5 ipad 2 shells

 

تقریبا یک هفته پیش اپل دو آیفون جدید را به جهان معرفی کرد.یکی آیفون 5C یا رنگارنگ و یکی هم iPhone 5S  با سنسور اثر انگشت.بسیاری انتظار داشتند اپل در همین کنفرانس از آیپد های جدید هم پرده برداری کنید ولی چنین نشد.

هم اکنون شابعه های مبنی بر کنفرانسی دیگر در ۱۵ اکتبر(سه شنبه) همین سال منتشر شده است.این خبر را سایت فرانسوی MacGeneration اعلام کرده است.طبق شایعات انتظار می رود اپل در این کنفرانس دو آیپد جدید را معرفی کند.یکی آیپد ۵ با طراحی جدید و چیپ A7X و شاید سنسور Touch ID و یکی هم آیپد مینی ۲ یا صفحه رتینا و چیپ قویتر.

برخی دیگر اعتقاد دارند که حتی ممکن در است این کنفرانس ساعت هوشمند اپل یا همان iWatch معرفی شود که قطعا انقلاب بزرگی در صنعت تکنولوژی خواهد بود.

اما آیا ممکن است اپل دوباره به سمت رنگ ها برود و مثلا محصولی به نام iPad 5C  معرفی کند؟!قطعا این اتفاق برای هیج کس خوش نخواهد بود.این در صورتی است که طبق آمار تا اینجا iPhone 5C موفقیت قابل توجهی نداشته است.

از آیپد که بگذریم به مک می رسیم.در ابتدا اگر این کنفرانس قطعی باشد شاهد عرضه نهایی OSX Mavericks خواهیم بود و در کنار آن حتما شاهد iMac یا مک بوکی جدید با پردازنده Haswell هستیم.

در این میان هم حتی شاید شاهد معرفی یک AppleTV جدید یا حتی iTV خواهیم بود.

شما چه فکر می کنید؟فکر می کنید ابن کنفرانس قطعیست؟چه چیز هایی معرفی خواهد شد؟