کمپانی Password-Management:سایت اپل امن ترین سایت دنیاست

Apple ID (reset password, teaser)

 

با پیشرفت دنیای اینترنت و اضافه شدن سرویس ها و سایت های جدید هم زمان هم عطش هکر ها برای نفوذ به این سیستم ها بیشتر و بیشتر می شود.پس حفظ امنیت کاربران در این دوره از اهمیت زیادی برخوردار است و اینترنت دیگر همانند گذشته یک امکان تجملی به شمار نمی آید و به جایی رسیده ایم که حتی بیشتر کار های روزانه ما را شکل می دهد.

کمپانی Password-management که در زمینه بررسی امنیت سایت های مختلف فعالیت دارد،اخیرا لیستی از 10 سایت برتر امن و 10 سایت ضعیف در اینترنت از لحاظ امنیت منتشر کرده است.البته این لیست شامل سایت بانک ها و سرویس های مدیریت های مالی مانند PayPal نمی باشد و عموما تمرکز این لیست روی سایت های کمپانی هاست.

passwordscores

 

همانطور هم که در تصویر بالا مشخص است سایت Apple با کسب امتیاز 100 موفق شد مقام امن ترین سایت را کسب کند و از رقیب های خود اعم از Microsoft پیشی بگیرد.

قطعا این موفقیت بزرگی برای اپل محسوب می شود که اپل اقدامات متعددی برای دستیابی به این مقام انجام داده است.مانند سال گذشته که اپل سرانجام سیستم امنیتی دو مرحله ای را در Apple.com راه اندازی کرد که باعث امنیت 100 درصدی اپل ایدی کاربران می شد.

apple two-step