کاربران علاقه‌ی بیشتری برای خرید آیفون 7 نسبت به آیفون 6s دارند

اگر چه فروش آیفون 6s تا حدودی برای تحلیلگران نا امید کننده بود اما اپل می‌توانست از آن استفاده کند؛ هشداری که سه ماه زودتر برای اولین کاهش فروش نسبت به سال گذشته به کوپرتینویی‌ها رسید. این میزان کاهش فروش برای اپل خوشانید نبود و سهام این کمپانی نیز ضربه خورد. اما طبق بررسی‌های UBS Evidence Lab ممکن است که عرضه‌ی آیفون 7 این معادلات را تغییر دهد.

شاخه تحقیقاتی این بانک سرمایه گذاریی یکی از بزرگترین‌ها در حوزه تحلیلگران طرفداران فروش می‌باشد. UBS Evidence Lab به تازگی از 6336 کاربر گوشی هوشمند از بازرهای اصلی اپل _آمریکا، انگلیس، آلمان، چین و ژاپن_ در رابطه با آیفون 7 سوال پرسیده است. سوال نظر سنجی این بود که میزان علاقه‌ی کاربران برای خرید آیفون 7 که در شهریور ماه معرفی می‌گردد، چقدر است؟ UBS پارسال همین نظر سنجی را برای آیفون 6s نیز انجام داده بود.

دلیل اینکه علاقه‌ی کاربران به آیفو‌ن 7 بیشتر است، طراحی آیفون 6s می‌باشد که تفاوتی با آیفون 6 نداشت. در حالی که انتظار می‌رود آیفون 7 با طراحی جدید، بدون پورت 3.5 م.م، زوم اپتیکال در نسخه Pro و قابلیت‌های دیگر که لمس سه بعدی به تنهایی نمی‌تواند با آن‌ها برابر باشد، روانه‌ی بازار گردد. در آینده مشخص می‌شود که این علاقه برای خرید می‌تواند به معنای فروش بهتر ترجمه شود؛ همه چیز به آیفون 7 بستگی دارد.