چگونه بدون جیلبریک پوشه های آیفون را مشکی کنیم؟

چگونه بدون جیلبریک پوشه های آیفون را مشکی کنیم؟

 

با سلام خدمت کاربران عزیز اپل اپس , امروز نیز یکی دیگر از آموزش های اختصاصی را برایتان آماده کرده ایم.پس با ما همراه باشید.

اپل با این ویژگی های مخفی در IOS 10 نشان میدهد که هنوز هم به دنبال انتقال قابلیت هایی برای تاریک سازی صفحه نمایش آیفون می باشد. در حالی که این ویژگی بصورت پیشفرض روی آیفون قرار ندارد اما راه هایی برای بوجود آوردن پوشه ها و نوار ویجت های مشکی وجود دارد.
این ویژگی ساده اما زیبا و کاربردی را تنها با یک ترفند ساده بوجود آورید. پس برای آموزش کامل با اپل اپس همراه باشید.

چگونه پوشه های خود را سیاه کنیم؟

این ویژگی بسیار زیبا فقط به کمک یک وبسایت و والپیپر یا تصویر زمینه های شگفت انگیزش امکان پذیر است.ابتدا به شما پیشنهاد میشود از قندش-ک-ن استفاده کنید و وارد این وبسایت شوید.
حال همانطور که مشاهده می کنید که تعدادی تصویر زمینه ساده وجود دارند.

هرکدام را که نیاز داشتید دست خود را بر روی آن نگه داشته و Save To Camera Roll را انتخاب کنید. سپس به گالری یا Photos آیفون خود رفته و سپس روی عکس مورد نظر رفته و set it as your wallpaper را انتخاب کنید.

حال در این مرحله هم میتوانید به عنوان تصویر اصلی یا هم تصویر اصلی و هم تصویر قفل از آن استفاده کنید.

حال پس از انجام مراحل بالا به صفحه اصلی آیفون خود باز گردید. حال متوجه می شوید که با صفحه ای مانند صفحه زیر روبه رو میشوید.

همانطور که میبینید این ویژگی بدون مشکل طراحی شده و حتی با سیاه شدن پوشه ها و بار ویجت ها متون آن ها برای دیده شدن سفید نوشته شده است.
بنابراین سیاه شدن پوشه ها واقعا ویژگی خارق العاده ایست که اپل باید با توجه به علایق کاربرانش قابلیت شخصی سازی و ویرایش این چنین ویژگی ها و همینطور قابلیت و حالت شب را در آپدیت های بعدی عرضه نماید.

 

لطفا برای بهتر شدن سایت , نظرات خود را در فرم پایین برای ما ارسال نمایید