چهار تبلیغ تلوزیونی جدید اپل برای AirPods

در ژانویه سال گذشته اولین بار شایعات به هدفون بی‌سیم AirPods اشاره کردند. در آن زمان گفته می‌شد که اپل هدفون بی‌سیم خود را با برند بیتس عرضه می‌کند. همان زمان شایعات به حذف پورت 3.5 م.م نیز پرداخته بودند که به واقعیت بدل شد. در جولای این شایعات بیش از پیش جان گرفتند و به واقعیت نزدیک‌تر شدند.

سرانجام اپل از این محصول در کنفرانس خود پرده برداشت و با یک تاخیر تقریباً دو ماهه روانه بازار نمود. این محصول با فروش خوبی مواجه شد و در حال حاضر نیز کاربران در صورت سفارش آنلاین، باید 6 هفته برای تحویل آن صبر کنند.

اپل امروز چهار آگهی تبلیغاتی جدید برای AirPods منتشر کرده است که در ادامه قرار داده شده‌اند. این آگهی‌ها در تلوزیون کشورهای مورد نظر اپل پخش می‌شوند. اولین ویدیو به جفت سازی راحت AirPods با آیفون می‌پردازد که تنها با باز کردن درب قاب صورت می‌گیرد. در آگهی دوم کار این محصول با سیری نشان داده می‌شود. در آگهی سوم از AirPods برای نشان دادن نت‌های موسیقی استفاده شده و تبلیغ چهارم نیز تقریبا ترکیبی از سه آگهی دیگر است.

اپل یک بازار بسیار مستعد برای این محصول دارد. میلیون‌ها خریدار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به دنبال محصولی برای پر کردن جای خالی پورت 3.5 م.م هستند. البته استفاده از پورت لایتینگ نیز امکان پذیر است اما داشتن AirPods جذابیت‌ها و برتری‌های خود را دارد.



منبع: phonearena و یوتیوب اپل