پشتیبانی Gear S2 از iOS؛ برنامه Gear Manager به بیرون درز کرد [دانلود]

در بهمن ماه سال گذشته خبری منتشر شد که حاکی از سازگاری محصولات سامسونگ با اندروید بود. سامسونگ نیز در اوایل سال 2016 وعده داد که پرچمدار ساعت‌های هوشمند خود، Gear S2، با آیفون هماهنگ شوند. البته گفته می‌شد که Verizon با یک به روز رسانی این سازگاری را ایجاد می‌کند، اما بعد مشخص شد که این تنها یک خطا در تغییرات صورت گرفته توسط این شرکت بوده است.

با این حال به نظر می‌رسد که پشتیبانی Gear S2 از آیفون به زودی به مرحله‌ی اجرای عمومی می‌رسد. در یک وب سایت ویتنامی به نام Tinhte یک فایل ipa از برنامه‌ی مدیریت Gear گذاشته شده است. البته ساید لود برنامه‌ها در iOS همانند اندروید کار ساده‌ای نیست اما پیشنهاد می‌شود که این فایل را چون از یک منبع نامعتبر است، نصب نکنید. در این وب سایت تصویری نیز از جفت سازی Gear S2 با یک آیفون 5s یا آیفون SE گذاشته شده است.

Gear S2 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند جهان است. سامسونگ نسخه‌های مختلفی را از زمان معرفی این دستگاه روانه‌ی بازار کرده است، سال 2016 دو نسخه‌ی پلاتین و رز گلد معرفی و در پی آن نیز نسخه‌ی فوق‌العاده de GRISOGONO که قیمتی 15 هزار دلاری _به سبب الماس و طلای استفاده شده در آن_ دارد را معرفی کرد که تابستان امسال به مرحله فروش می‌رسد.

برای همگام سازی این ساعت هوشمند حتماً نیاز به برنامه مدیریت Gear سامسونگ است. با وجود اخبار و گزارشات اخیر، تصویر و برنامه‌ی درز کرده، باید به زودی شاهد عرضه‌ی این برنامه در اپ استور باشیم و دارندگان آیفون می‌توانند از ساعت هوشمند سامسونگ نیز استفاده نمایند.

پ.ن: تصویر قرار داده شده‌ی بالا از نسخه‌ی de GRISOGONO است.

Gear-S2-iPhone-Header