ویدیو هوایی جدید از پیشرفت‌های اخیر در ساخت مقر آینده‌ی شرکت اپل

به تازگی ویدیوی جدیدی توسط کانال Myithz Productions در سرویس یوتیوب آپلود شده است که آخرین پیشرفت‌های انجام‌شده در ساخت مقر آینده‌ی شرکت اپل تحت عنوان Campus 2 را به تصویر می‌کشد. این ویدیو که به کمک DHI Phantom 2 Vision Plus فیلم‌برداری شده، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با جزئیاتی بیشتر از آن چه تا کنون دیده‌اید می‌تواند تداعی‌کننده‌ی کلیت بنای نهایی باشد. با مراجعه به این لینک می‌توانید ویدیوی ساخت سازگارترین بنا با طبیعت بر روی زمین را با کیفیت بالا در وبسایت یوتیوب تماشا کنید؛ و یا در زیر به تماشای نسخه‌ی کم حجم‌تر بنشینید:

 

 

در ویدیوی جدید روند در حال جریان ساخت بنا به طور واضحی دیده می‌شود. در محوطه‌ی ساختمان یک بنای موقتی نیز به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد هدف از ساخت آن فراهم‌کردن مصالح مورد نیاز برای ساخت فاز نخست پارکینگ‌های بناست. در مقایسه با ویدیویی که در ماه میلادی سپتامبر از این بنا دیدیم، می‌توان سرعت توسعه‌ی Apple Campus 2 را بسیار سریع وصف کرد.

 

بنای Apple Campus 2 در نزدیکی مقر کنونی شرکت، واقع در خیابان بسیار معروف Infinite Loop در شهر Cupertino ایالت کالیفرنیا در حال سر و شکل یافتن است. برای این بنا عدد ۲۶۰ هزار متر به عنوان زیربنا برآورده شده است. نزدیک به ۹ هزار متر مربع از این زیربنا صرف ساخت سالن‌های ورزشی خواهد شد و پارکینگی که تحت این بنا شکل خواهد گرفت ظرفیت پذیرش ۲۴۰۰ خودرو را خواهد داشت.

 

نخستین فاز این پروژه اواخر سال ۲۰۱۶ به پایان خواهد رسید.