ویدیویی لو رفته از آیفون 7

در حال حاضر آیفون 7 داغترین مبحث اخبار اپلی است. دستگاهی که هر روز در مورد آن گمانه زنی می‌شود، طرح‌های مفهومی ارائه می‌گردد و اطلاعاتی به حقیقت و یا شایعه از آن منتشر می‌گردد. هیچ کدام از اطلاعات را نمی‌توان تا روز معرفی آیفون 7 به طور قطع تایید کرد.

اخیرا ویدیویی منتشر شده است که گفته می‌شود نمونه آیفون 7 است. این ویدیو به نظر می‌رسد در فاکسان فیلم برداری شده است. با توجه به لباس‌های محافظ و دستکش‌های این شخص می‌توان گفت که از کارکنان خط مونتاژ است. در فیلم صدای یک نفر دیگر که می‌گوید ”هی” شنیده می‌شود که با توجه به پنهان کردن آیفون توسط فیلمبردار به نظر می‌رسد که از مسئولین امنیتی باشد.

اگر دقیق‌تر به فیلم نگاه کنید در حوالی آن‌جایی که فریاد هی به گوش می‌رسد، می‌توان قسمت‌های از لوگو فاکسکان را مشاهده کرد. به نظر می‌رسد کسی که این فیلم را پخش کرده است بسیار سعی کرده که ویدیو منتشر شده واقعی به نظر برسد. طرحی که ادعا شده آیفون 7 است دکمه هوم ندارد، حاشیه‌های پنل جلویی کمتر شده است و صفحه نمایش چگالی بیشتری نسبت به پنل جلو دارد، دوربین پشتی دستگاه به وسط منتقل شده است و در آخر فلش دوربین نیز حذف گردیده است. همچنین دوربین جلوی دستگاه در وسط قرار داده شده است. این طرح بسیار دور از ذهن می‌باشد و احتمال واقعی بودن این فیلم تقریباً صفر است!

با این حال در ماه مارس 2014، تصاویری از آیفون 6 آن هم در حدود 5 ماه قبل از معرفی رسمی به بیرون درز کرد. تصاویر گرفته شده که ادعا می‌شد از داخل فاکسکان می‌باشند، نشان دهنده خطوط آنتن و دوربین برآمده این آیفون بود که به حقیقت هم مبدل شد.

این کلیپ با اینکه سعی شده بسیار طبیعی جلوه کند ولی از واقعیت بسیار دور است! اگر لوگو اپل پشت دستگاه را در نظر نگیریم این بیشتر به نمونه اولیه یک HTC شبیه است تا یک آیفون. می‌توانید این ویدیو را در پایین مشاهده و یا دانلود کنید.