همکاری نزدیک تیم پانگو و saurik برای عرضه‌ی پانگو ۸ مجهز به سیدیا

اعضای تیم بسیار توانای پانگو ابزار جیلبریک آی‌اواس ۸ به نام پانگو ۸ را اواسط هفته‌ی گذشته منتشر کردند. در نسخه‌هایی از ابزار که تا به امروز منتشر شده‌اند نواقص و مشکلات متعددی وجود دارد. مواردی نظیر عدم نصب‌شدن سیدیا پس از جیلبریک، در دسترس نبودن نسخه‌ی انگلیسی و نسخه‌ی تحت مک و رخ‌دادن انواع باگ‌ها پس از جیلبریک.

ایم پانگو بیکار ننشسته و در حال کار و تلاش برای رفع مشکلات فعلی است. پس از آن که اعلام شد نسخه‌ی انگلیسی این ابزار در چند روز آینده عرضه خواهد شد، اعضای تیم افزودند که همکاری نزدیکی با saurik برای عرضه‌ی پانگوی مجهز به سیدیا دارند. همانطور که می‌دانید saurik چند روز پیش فروشگاه سیدیا را برای سازگارشدن با آی‌اواس ۸ به روز کرده و پکیج Cydia Substrate را نیز در سورس خود آپدیت کرده است.

pangutweet

طبق توییت فوق در اکانت انگلیسی این تیم بر روی وبسایت توییتر نوشته شده است می‌توان گفت افزوده‌شدن سیدیا تنها تغییر آپدیت بعدی پانگو ۸ نخواهد بود. این گروه از مشکلات سافاری و آی‌مسیج پس از جیلبریک‌کردن نیز آگاه است و نوید رفع‌شدن آن‌ها را در نسخه‌ی بعدی پانگو ۸ داده است.

این تیم پیش از این اظهار کرده بود که در حال کار بر روی نسخه‌ی مک پانگو ۸ نیز است، اما نباید انتظار عرضه‌ی آن به همین زودی‌ها را بکشید.