هدفون‌های بی‌سیم BeatsX فردا عرضه خواهند شد

در سپتامبر-شهریور که اپل از آیفون 7 و AirPods رونمایی کرد، یک محصول دیگر نیز با نام BeatsX نیز معرفی شد. هدفون بی‌سیم کمپانی بیتس که از سال 2014 به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه اپل فعالیت می‌کند. BeatsX همانند AirPods تاخیر زیادی در عرضه داشت ولی همانطور که در شایعات اشاره شد، سرانجام این محصولات به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسد. کمپانی بیتس اعلام کرده که فروش این محصول از 10 فوریه ـ‌فرداـ آغاز می‌شود.

در شروع فروش، این محصول تنها در رنگ سیاه عرضه می‌شود و دو رنگ دیگر (آبی و خاکستری) در آینده به فروش می‌رسند. BeatsX در فروشگاه آنلاین اپل، خرده فروشی‌های اپل و فروشگاه‌های مجاز با قیمت 149.95 دلار به فروش می‌رسد.

این هدفون از همان تراشه W1 که در AirPods استفاده شده بود، بهره می برد. BeatsX به طور یکپارچه به آیفون، آيپاد، آیپد، اپل واچ و مک متصل می‌شود. عمر باتری این محصول 8 ساعت است که به لطف قابلیت “Fast Fuel” اپل با 5 دقیقه شارژ تا 2 ساعت امکان گوش دادن به موسیقی فراهم می‌شود.

برخلاف AirPods که کاملا بدون سیم است، گوشی‌های Beat‌sX با یک کابل به یکدیگر متصل هستند که بسیاری از کاربران احتمالا این طرح را ترجیح می‌دهند.

منبع Beats (Twitter)
از طريق Cnet