نمایش و ضبط صفحه آیفون و آیپد به صورت زنده در مک

اگر شما هم تا به حال جستجو های مختلفی در مورد نحوه نمایش و ضبط صفحه آیفون و آیپد توی اینترنت داشتید پس حتما راه های مختلف و البته پولی ( با استفاده از اپلیکیشن های متفاوت ) را تجربه داشتید .  در این آموزش مک و مفید از اپل اپس به شما عزیزان یکی از قابلیت های رایگان و تقریبا مخفی سیستم عامل مک را توضیح می دهیم  .

آموزش  نمایش و ضبط صفحه آیفون و آیپد به صورت زنده در مک

نکات مهم قبل از آموزش :

  • این کارنیاز به هیچ اپلیکیشن و یا برنامه ای که نیاز به دانلود باشد  ندارد.
  • در روش فقط باید یک سیستم عامل مک با هر ورژنی داشته باشید .
  • برای ارتباط بین آیفون و مک هم فقط یک عدد کابل لایتینگ نیاز است .

مرحله ۱ : خوب حالا وقت شروع کار هست !  برای شروع کابل USB لایتینگ رو به کامپیوتر مک متصل کنید ( بعد از متصل کردن حتما روی آیفون گزینه Trust رو انتخاب کنید . ) حالا آیفون به مک شما وصل شده و باید از روی مک نرم افزار های اضافی که استفاده نمی شود رو ببندید .

مرحله ۲ : هم اکنون نرم افزار Quick Time Player که به صورت پیشفرض روی مک نصب می باشد را باز کنید ( از قسمت Lunchpad یا SpotLight Search ) و از منوی ابزار بالا روی گزینه File کلیک کرده و گزینه New Movie Recording را انتخاب کنید .

 

نمایش و ضبط صفحه آیفون و آیپد
نمایش و ضبط صفحه آیفون و آیپد

 

مرحله ۳ :  پس از انتخاب New Movie Recording اگر مک شما دارای وب کم باشد بالافاصله وب کم روشن شده و خودتان را در صفحه مک میبینید ٫ نگران نباشید و فقط به خودتان سلام کنید 😀  .  حالا برای نمایش صفحه آیفون طبق تصویر زیر  در کنار گزینه ضبط یک آیکون به طرف پایین هست که باید روی آن کلیک کرده تا اسم دیواسی ( آیفون یا آیپد) خودتان را مشاهده کنید . کافیست روی آن کلیک کرده

 

نمایش و ضبط صفحه آیفون و آیپد
نمایش و ضبط صفحه آیفون و آیپد

تبریک ! هم اکنون موفق شدید صفحه آیفون و آیپد رو به صورت زنده روی مک خود داشته باشید . همچنین برای ضبط صفحه آیفون و آیپد کافیست روی دکمه Record  ( ضبط ) کلیک کنید . دقت داشته باشید که شما قابلیت انتخاب نوع میکروفون ضبط صدا  هم از همین قسمت دارید .

فقط موردی که قابل گفتن هست اینکه نمایش صفحه آیفون و آیپد احتمالا فقط با مقداری تاخیر باشد که خوب طبیعی هست و نسبت به نرم افزار های دیگر باز هم این روش بسیار عالی عمل می کند .

و شاید از خودتان سوال بپرسید خوب من نیاز به اسکرین شات از این صفحه هم دارم ؟ نگران نباشید خیلی راحت روی مک میتونید با گرفتن کلید های ترکیبی Command + Shift + 3 خیلی راحت از هر جایی که میخواین روی مک اسکرین شات بگیرید . این اسکرین روی دسکتاپ مک ذخیره می شود .

هر گونه سوال در مورد نمایش و ضبط صفحه آیفون و آیپد را در همین مطلب می توانید بپرسید .

همچنین اگر از این آموزش برایتان مفید بود لطفا اشتراک گذاری آن فراموش نشود .