نمایش نشانگر میزان حجم صدای دستگاه در نوار وضعیت به کمک توییک StatusVol X

وقتی شما کلید تغییر صدا را در گوشی خود فشار میدهید نشانگر میزان صدا در وسط صفحه نمایش داده میشود. این موضوع ممکن است در انجام کار شما خللی وارد کند، توییک StatusVol X نشانگر میزان صدا را به گونه ای به شما نشان میدهد که کمترین خلل ممکن در کارتان وارد شود. این توییک که توسط Steven Rolfe نوشته شده است این نشانگر تغییر صدا را به نوار وضعیت بالای صفحه نمایش گوشی منتقل می کند. وقتی شما کلید صدای گوشی را فشار میدهید تعدادی دایره در نوار وضعیت ظاهر می شوند که دایره های پر نمایانگر میزان صدای گوشی شما هستند.
این نمایشگر وقتی مدت زمان نمایش آن در نوار وضعیت به پایان میرسد به خودی خود محو شده و جای خود را به آیتم اصلی (زمان گوشی) میدهد؛ یعنی بعد از نصب این توییک دیگر شما اثری از قالب قدیمی و اصلی آیفون برای نشان دادن تغییر صدا مشاهده نخواهید کرد.
قسمت جالب این توییک، پشتیبانی آن از اپلیکیشن هایی است که به صورت تمام صفحه اجرا می شوند. وقتی که شما داخل یک اپلیکیشن تمام صفحه اقدام به تغییر صدا می کنید نوار وضعیت اندکی به پایین کشیده میشود و میزان تغییر صدا را برای مدت کوتاهی برای شما نمایش میدهد.
توییک StatusVol X می تواند در موارد بسیاری بشدت کاربردی باشد، مانند تماشای ویدئو و یا انجام یک بازی که قسمت تغییر صدا می تواند شما را به شدت اذیت کند. بعد از نصب توییک شما نیاز به هیچ تنظیم خاصی ندارید و به سادگی می توانید با فشار دادن دکمه صدا متوجه تغییر ایجاد شده باشید.
اگر به این توییک علاقه پیدا کرده اید برای نصب آن می توانید پس از اضافه کردن سورس http://apt.steverolfe.com در سیدیا، نام توییک را سرچ کرده و این پکیج کاربردی را نصب کنید.