نصب دوباره PP یا Pangu Jailbreak پس از پاک شدن

جیلبریک پانگو پس از انتظار نسبتاً طولانی جامعه جیلبریک حدود یک هفته پیش عرضه شد و قابلیت جیلبریک iOS 9.2 تا iOS 9.3.3 را دارد. اما این جیلبریک کمی با سایر جیلبریک‌هایی که توسط تیم پانگو در گذشته عرضه شده تفاوت دارد.

این جیلبریک semi-untethered می‌باشد و به این معناست که کاربر پس از هر بار ریبوت دستگاه باید از برنامه جیلبریک پانگو استفاده کند. سیدیا و توییک‌ها پس از ریبوت باقی می‌مانند اما عملکرد آن‌ها متوقف می‌شود و از این رو جیلبریک دوباره نیاز است.

برخی از کاربران نرم افزار جیلبریک پانگو را به خیال اینکه دیگر نیازی به آن ندارند پاک کرده و حالا به مشکل خورده‌اند. وجود این نرم افزار برای دستگاه جیلبریک شده ضروری است و پس از هر بار ریبوت باید اجرا شود.

اگر شما اشتباها این برنامه را پاک کرده‌اید می‌توانید با استفاده از Cydia Impactor برنامه جیلبریک پانگو را دوباره نصب کنید. برای آموزش این کار به لینک‌هایی پایین مراجعه نمایید.

جیلبریک iOS 9.2 تا ۹٫۳٫۳ با نسخه انگلیسی پانگو و Cydia Impactor [مک]

جیلبریک iOS 9.2 تا ۹٫۳٫۳ با نسخه انگلیسی پانگو و Cydia Impactor [ویندوز]

هنگامی که برنامه جیلبریک پانگو روی دستگاه شما نصب و از تنظیمات اعتماد سازی صورت گرفت، می‌توانید از آن برای جیلبریک استفاده کنید. گواهی این نرم افزار تنها تا 7 روز مهلت دارد، مگر اینکه گواهی شرکتی _enterprise certificate_ برای آن استفاده شود که تا یک سال قابل استفاده است. اگر این مهلت تمام شد و دوباره نیاز به برنامه داشتید باید مراحل را باز هم تکرار کنید تا گواهی تمدید شود.

این کار تا زمانی که از این جیلبریک استفاده می‌کنید باید صورت گیرد، مگر اینکه تیم پانگو جیلبریک آنتتراد عرضه کند.

منبع: iphonehacks