نسخه نهایی watchOS 3 منتشر شد

در کنار عرضه نسخه نهایی iOS 10، اپل به طور رسمی watchOS 3، آخرین نسخه سیستم عامل ساعت هوشمند خود را منتشر کرد. در watchOS 3 برنامه‌های مورد علاقه شما سریعتر باز می‌شوند، عملکرد بهبود یافته و ابزارهای جدید برای تناسب اندام اضافه شده است. در این سیستم عامل تغییرات دیگری همانند گرافیک، مدیا و … نیز رخ داده که با مراجعه به این لینک می‌توانید تمامی آن‌ها را مطالعه نمایید. در WatchOS 3 برخی از برنامه‌ها سه برابر سریعتر از WatchOS 2 باز می‌شوند. این سرعت به خاطر این است که بسیاری از برنامه‌ها در مموری اپل واچ، به جای آیفون جفت سازی شده، می‌مانند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این نسخه از سیستم عامل، Scribble است که با استفاده از انگشت خود می‌توانید یک کلمه را بنویسید. همچنین می‌توانید شکل ساعت خود را از برنامه مختص به آن در آیفون تنظیم نمایید و با کشیدن انگشت به سمت راست و چپ آن را تغییر دهید.

برای آپدیت اپل واچ خود مطمئن شوید که آیفونتان به آخرین نسخه از iOS به روزرسانی شده است. اپل واچ باید به شارژ و حداقل 50 درصد از ظرفیت باتری آن پر باشد. برای مشاهده آموزش کامل آپدیت اپل واچ به این لینک مراجعه نمایید.

منابع: phonearena و iclarified