نسخه نهایی iOS 8.1 منتشر شد + لینک دانلود

از شب پنج‌شنبه که اپل تاریخ عرضه‌ی iOS 8.1 را به طور عمومی اعلام کرد، کاربران منتظر عرضه‌ی این آپدیت برای سیستم عامل آی‌دیوایس خود بودند. سرانجام انتظار چند ماهه برای انتشار نسخه‌ی بهبود یافته‌ی iOS 8 به پایان رسید و لحظاتی پیش iOS 8.1 به صورت نهایی برای آیفون، آیپاد تاچ و آیپد عرضه شد.

 

مطابق اعلام قبلی در کنفرانس ۱۶ اکتبر، iOS 8.1 امکان ارسال SMS از طریق آیفون بر روی مک و آیپد، قابلیت Instant Hotspot، پشتیبانی از سرویس Apple Pay و iCloud Photo Library را فعال کرده و گزینه‌ی Camera Roll را نیز به اپلیکیشن Photos باز می‌گرداند.


ios-8-1-change-log
انتظار می رود در این نسخه بسیاری از باگ های آزار دهنده دیگر iOS 8 برطرف شده باشد. مشکلاتی نظیر ریستارت‌شدن بعضی آیپدها و آیفون‌ها، سازگاری پایین کیبوردهای شخص ثالث نصب‌شده و مشکلات عمر باتری دستگاه.

 

برای آپدیت به این نسخه کافیست به قسمت Settings > General > Software Update مراجعه کرده و با توجه به دستورات داده شده آپدیت را آغاز کنید. راه دیگر استفاده از فایل های نصبی iOS 8.1 است که در زیر لینک مستقیم دانلود آن‌ها قرار داده شده است. برای استفاده از این فایل‌ها کافیست ابتدا آخرین نسخه نرم افزار آيتونز را از اینجا دانلود کنید. سپس اگر کاربر مک هستید کلید Option را نگه داشته و سپس گزینه ی Update را انتخاب کنید و در ادامه فایل دانلودی را انتخاب کنید. روال در ویندوز هم به همین صورت است فقط به جای کلید Option کلید Shift را نگه دارید.

 

لینک‌های دانلود سیستم عامل آی‌اواس ۸.۱:

 

iPad:

 

iPhone:

 

iPod touch:

 

تجربه ی کار خود با این نسخه از iOS را در قسمت نظرات در اشتراک بگذارید.