نسخه‌ی سازگار با آیپد توییک قدرتمند Auxo 2 منتشر شد + بررسی امکانات

Auxo 2، یکی از قدرتمندترین توییک‌های عرضه‌شده برای آی‌اواس ۷، ساعاتی پیش آپدیت شد که بزرگترین ویژگی این آپدیت سازگارشدن توییک با آیپد است. این توییک یک جایگزین قدرتمند برای اپ سوئیچر پیشفرض آی‌اواس است که نسخه‌ی دوم آن به طور کامل برای آی‌اواس ۷ بازسازی شده است. علاوه بر سازگاری با آی‌اواس ۷، در این نسخه شاهد قابلیت‌هایی نظیرQuick Switcher, Multi-Center و Hot Corners نیز بودیم.

نسخه‌ی آیفون این توییک در اوایل ماه میلادی جاری منتشر شد که در اپل اپس خبر عرضه و معرفی کامل امکانات آن را خواندید. اکنون می‌توانید تمامی قابلیت‌های ذکر‌شده را بر روی آیپد تجربه کنید. اگر با این توییک آشنا نیستید مروری بر قابلیت‌های نسخه‌ی آیپد آن می‌کنیم:

Quick Switcher

Auxo 2 یک راه بسیار جالب برای جابجایی سریع بین اپلیکیشن‌ها فراهم می‌آورد. زمانی که شما از گوشه‌ی پایین و چپ صفحه به سمت داخل صفحه سوایپ می‌کنید، آیکون اپلیکیشن‌های اخیری که باز کرده بودید در کنار یکدیگر لیست می‌شود و می‌توانید بدون برداشتن انگشت خود و کشیدن آن به روی هر اپلیکیشن، با رها کردن آن به اپلیکیشن مورد نظر بروید.

تفاوت این قابلیت با نسخه‌ی آیفون در محدودیت ۶ تایی آیکون‌های این بخش در نسخه‌ی آیفون است. در نسخه‌ی آیپد خواهید توانست به هر اپلیکیشنی که پیش از این باز کرده بودید مراجعه کنید. Quick Switcher یکی از بهترین قابلیت‌های Auxo 2 است، اما با این حال مدتی زمان می‌برد که به کارکردن با آن عادت کنید.

Multi-Center

Auxo 2 کنترل سنتر را با اپ سو‌ئیچر ادغام می‌کند. به این ترتیب می‌توانید از اپ سوئیچر به کنترلرهای مدیا، شورتکات‌های quick launch ، تاگل‌های سیستم و اسلایدر تنظیم نور صفحه نیز دست یابید. برخلاف نسخه‌ی آیفون که گزینه‌های کنترل سنتر بین دو بخش بالا و پایین صفحه تقسیم می‌شوند، در نسخه‌ی آیپد تمامی گزینه‌ها از پایین صفحه و از زیر اپ سوئیچر قابل دستیابی‌اند. به لطف صفحه نمایش بزرگتر Multi-Center بر روی آیپد جلوه‌ی به هم‌ریخته‌ای ندارد.

20140418-011914.jpg

قابلیت Multi-Center چند امکان جالب و کاربردی نیز برای کاربران رادیوی آیتونز به ارمغان می‌آورد. از قبیل امکان ستاره‌دارکردن یک آهنگ برای تحت تأثیر قرار دادن آهنگ‌های بعدی، و همچنین امکان عقب و جلو بردن آهنگ که در حالت پیشفرض امکان‌پذیر نیست. با تپ‌کردن بر روی نام آهنگ در حال پخش آلبوم آرت آن را در قسمت اپ سوئیچر نمایش داده می‌شود و با سوایپ‌کردن بر روی آن می‌توانید به آهنگ‌های قبل و بعد بروید. همچنین با تپ‌کردن و نگه‌داشتن انگشتتان بر روی اطلاعات آهنگ، اپلیکیشن موزیک در برابرتان گشوده می‌شود.

20140418-011919.jpg

Hot Corners

این قابلیت این امکان را به شما می‌دهد که از طریق سوایپ به داخل صفحه از گوشه‌ی پایین و راست صفحه، اپلیکیشنی که در حال اجرا است را ببندید. عملکردی همانند دکمه‌ی هوم دستگاه.

تنظیمات توییک

Auxo 2 این امکان را فراهم کرده است که از تنظیمات توییک واقع در Settings دستگاه، پاره‌ای از خصوصیات آن در عمل را تغییر دهید. از این قسمت می‌توانید هر یک از سه قابلیت اساسی ذکر‌شده‌ی فوق را غیرفعال کنید. همچنین می‌توانید توییک را در صورت کارکردن با اپلیکیشن‌های خاصی غیرفعال کنید. در نسخه‌ی آیپد تنظیمات کمتری نسبت به نسخه‌ی آیفون خواهید یافت.

20140418-011933.jpg

نسخه‌ی سازگار با آیپد Auxo 2 توییک مجزایی نیست و نسخه‌ی آپدیت‌شده‌ای از ویرایش آیفون آن است.

این توییک را می‌توانید از فروشگاه اپل شاپ به صورت آنلاین و تحویل آنی خرید کنید – برای خرید کلیک کنید (cydia.apple-shop.ir)

و یا آخرین نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را هم اکنون از سورس اختصاصی اپل اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo دانلود و نصب کنید.