نسخه‌ی دوم اپلیکیشن GBA4iOS:اجرای بازی‌های قدیمی روی آیفون بدون نیاز به جیلبریک

در طی چند سال اخیر روش‌های مختلفی برای اجرای بازی‌های قدیمی بر روی آی‌دیوایس‌های خود دیده‌ایم. اما شاید به جرات بتوان گفت که با انتشار نسخه‌ی دوم از شبیه‌ساز GBA4iOS، بسیاری از روش‌های قبل به فراموشی سپرده خواهند شد. علت این امر امکانات قابل توجهی هست که به این نسخه از اپلیکیشن اضافه شده‌اند.

http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/11.jpg

 

از امکانات برجسته‌ی این نسخه می‌توان به پشتیبانی از آیپد، پشتیبانی از کنترلرهای سازگار با آی‌اواس و یکپارچه‌سازی اپلیکیشن با اکانت دراپ‌باکس اشاره کرد. اما مهم تر از این‌ها سادگی بسیارِ این نسخه در نصب است. به طوری که حتی نیازی به جیلبریک یا تغییر تاریخ گوشی نیست

با استفاده از این اپلیکیشن قادر به انجام بازیِ رام‌های Gameboy Advanced ، Gameboy Color و بازی‌های Gameboy خواهید بود. بازی‌های متنوعی وجود دارند که تحت پشتیبانی این اپلیکیشن هستند. در داخل اپلیکیشن مرورگری تعبیه شده است که روند یافتن و دانلود این عناوین و رام‌ها را بسیار راحت می‌کند.

 

 

http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/21.jpg

 

همچنین این نسخه از اپلیکیشن از کدهای تقلبِ سرویس‌های Game Genie و ActionReply نیز پشتیبانی می‌کند. اگر کنترلری سازگار با آی‌دیوایس خود دارید می‌توانید از آن برای انجام بازی‌های این اپلیکیشن استفاده کنید و اگر اکانت دراپ‌باکس دارید، می‌توانید رام‌های دلخواه خود را در اکانت خود ذخیره و از داخل اپلیکیشن آن‌ها را بارگزاری کرده و اجرا کنید.

http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/3.jpg

بخاطر سیاست‌های اپل در راستای حذف چنین شبیه‌سازهای از اپ‌استور، وبسایت این برنامه روشی دیگر برای نصب ارائه کرده است. به این صورت که تنها کافی است با آی‌دیوایس خود به این آدرس مراجعه کرده و برنامه را به راحتی نصب کنید.

 

 

4

 

توجه: برنامه نویس برنامه اعلام کرده است که نیازی به تغییر تاریخ دستگاه نیست. اما اشاره کرده است که اگر در اجرای برنامه با مشکلی مواجه شدید، تاریخ دستگاه خود را به قبل از تاریخ 2014/02/19 تغییر دهید.