نسخه‌ی دوم از توییک فوق‌العاده‌ی Auxo منتشر شد

آپدیت: پست بررسی کامل امکانات این توییک را می‌توانید در این آدرس بخوانید.

 

نسخه‌ی دوم از توییک مشهور Auxo که بسیاری انتظار عرضه‌ی آن را می‌کشیدند در سیدیا منتشر شد. نسخه‌ی نخست این توییک که سازگار با آی‌اواس ۶ بود یکی از محبوب‌ترین توییک‌های موجود بود که حال نسخه‌ی دوم آن با انبوهی از امکانات جدید و بازطراحی سازگار با آی‌اوس ۷ عرضه شده است. Auxo 2 که توسط Sentry طراحی و توسط Qusic برنامه‌نویسی شده است یکی از تأثیرگذارترین و قوی‌ترین توییک‌های تاریخ جیلبریک خواهد بود.

 

البته تنها به سخن ما اکتفا نکنید. می‌توانید این توییک را اکنون از سیدیا نصب کرده و قدرت واقعی آن را بچشید. در صورتی که نسخه‌ی اول این توییک را خریداری کرده باشید٬ می‌توانید نسخه‌ی دوم را به قیمت ۰.۹۹ دلار و در غیر این صورت آن را به قیمت ۳.۹۹ دلار خریداری کنید.

 

auxo2-quickswitcher

 

برای کسانی که با توییک آشنا نیستند٬‌ Auxo جایگزینی برای اپ سوئیچر پیشفرض آی‌اواس است که نمایش کارت‌مانند اپلیکیشن‌ها که در آی‌اواس ۷ عرضه شد را برای کاربران آی‌اواس ۶ به ارمغان آورده بود. حال نسخه‌ی دوم آن چیزی بیشتر از تنها یک نسخه‌ی سازگارشده با آی‌اواس ۷ است. به زودی پستی برای بررسی کامل این توییک را از اپل‌اپس خواهید خواند.

 

اگر در خرید این توییک دو دل هستید٬ می‌توانید پیش‌نمایشی از آن را که همراه با ویدیوی طرز کار آن چندی پیش در اپل‌اپس منتشر شد ملاحظه کنید. همچنین به زودی قادر خواهید بود نسخه‌ی اصلی Auxo 2 را از فروشگاه اپل‌اپس خریداری کنید.