مقایسه فروش در هفته‌ی اول: آیفون SE تنها 3 درصد آیفون 6 فروش داشته است

طبق گزارش جدید Slice Intelligence، آیفون SE آمار خوبی را در فروش اولین هفته‌ی خود نداشته است. اما با این حال آیفون SE یک کار فوق‌العاده برای جذب کاربران اندرویدی و تبدیل آن‌ها به کاربر آیفون انجام داده است.

طبق داده‌های دریافتی، Slice Intelligence می‌گوید که فروش آنلاین آیفون SE تنها 3 درصد فروش آنلاین آیفون 6 در هفته‌ی اول فروش است. آیفون 6s نیز که آخرین پرچمدار آیفون محسوب می‌شود در هفته‌ی اول در مقایسه با آیفون 6، در حدود 54 درصد فروش داشت.

طبق بررسی‌های تحلیلگران بازار، فقط 35 درصد افرادی که آیفون SE را به صورت آنلاین در هفته‌ی گذشته خریداری کردند، در 2 سال گذشته نیز آیفون خریده‌اند. این رقم برای آیفون 6s در شرایط مشابه 49 درصد است.

با نگاه به اطلاعات ارائه شده یک نکته‌ی جالب دیگر نیز وجود دارد، 16 درصد خریداران آیفون SE از یک گوشی اندرویدی به این دستگاه مهاجرت کرده‌اند. این رقم در شرایط مشابه برای آیفون 6s ده درصد بود.

این گزارش به اطلاعات تکمیلی خریداران آیفون SE نیز پرداخته است. اغلب خریداران آیفون 4 اینچی جدید اپل مرد هستند و زیر محدوده سنی 45 تا 54 سال قرار دارند و دارای مدرک دانشگاهی نیستند. در مقایسه با آیفون 6 و آیفون 6s، آیفون SE بیشترین خریدار را در بین افرادی که سطح تحصیلی کمتر از دبیرستان دارند را دارا است. برای اطلاعات و آمار بیشتر به نمودارهای پایین مراجعه نمایید.

iPhone-SE-sales-online-1 iPhone-SE-sales-online-2 iPhone-SE-sales-online-3 iPhone-SE-sales-online-4