معرفی DathBanners Lite؛ تغییر هوشمند رنگ بنر نوتیفیکشن‌های آی‌اواس

یکی از قابلیت‌های جذابی که جیلبریک‌کردن سیستم عامل آی‌اواس پیش پای کاربران می‌گذارد امکان شخصی‌سازی نمای ظاهری قسمت‌های مختلف است. تمامی تم‌هایی که برای استفاده بر روی آی‌اواس ساخته و پرداخته می‌شوند برپایه‌ی توییک Winterboard شکل می‌گیرند که راه نصب‌کردن آن جیلبریک‌کردن سیستم عامل است. اما در سوی دیگر برخی توییک‌هایی قرار دارند که امکاناتی ظاهری را بدون نیاز به نصب تم یا Winterboard در اختیارتان می‌گذارند. گه گداری توییک‌هایی پیدا می‌شوند که با انجام تغییرات ظاهری کوچک نمای معمول و شاید تکراری آی‌اواس را کمی سر و سامان داده و دلپذیرتر کنند.

 

توییک DathBanners Lite از عنوان‌های جدیدی است که برای عوض‌کردن حال و هوای دستگاه این دسته از افراد عرضه شده است. کار DathBanners Lite به طور خلاصه تغییر رنگ بنر نوتیفیکشن‌های دریافتی در آی‌اواس به رنگی متناسب با آیکون اپلیکیشن مربوطه‌ی آن است. برای مثال اگر نوتیفیکشن دریافتی از اپلیکیشن توییتر باشد رنگ بنر آبی و اگر از اپلیکیشن مسیجز باشد رنگ آن سبز خواهد بود. این رنگ‌ها میانگینی از رنگ کل آیکون اپلیکیشن هستند. از این رو در اپلیکیشن‌هایی که آیکونی ساده و تا حد زیادی تک‌رنگ دارند نتایج کار کاملاً قابل قبول است، اما در آیکون‌هایی که تنوع رنگ در آن‌ها بالا باشد شاید رنگ بنر همانی نشود که حدس می‌زدید.

 

DathBanners-Lite-1024x401

 

DathBanners Lite بلافاصله پس از نصب وارد عمل می‌شود و نیازی به انجام تنظیمات خاصی نیست. حتی قسمت بخصوصی به قسمت Settings اضافه نمی‌شود که جنبه‌هایی از توییک قابل کنترل باشند. همه چیز نهایتاً همان چیزی است که می‌بینید. شاید نسخه‌ی غیر Lite توییک این محدودیت‌ها را رفع کند. اما با وجود این محدودیت‌ها همچنان DathBanners از عناوینی است که می‌تواند به محیط همیشگی آی‌اواس دستگاهتان حال و هوای تازه‌ای ببخشد. در صورتی که به این عنوان علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید آن را به رایگان از سورس بیگ‌باس دانلود و نصب کنید.