معرفی و آموزش لینک‌استور:روشی نو برای نصب اپلیکیشن‌های کرک‌شده

از زمانی که جیلبریک آی‌اواس ۷ عرضه شده است، جایگزین شایسته‌ای برای اینستالوس ندیده‌ایم که امکان نصب برنامه‌های پولی را به طور رایگان از اپ‌استور به کاربران بدهد. البته متوجهیم که برنامه‌های مختلفی برای این کار از قبیل AppCake+ و vShare وجود دارند، ولی باید بسیار خوش‌شانس باشید که یک اپ را به راحتی و بدون دردسر از این سرویس‌ها دانلود کنید. البته در کنار این‌ها سرویس‌های قوی‌تری مانند تانگبو نیز وجود دارد. اما نکته این است که همگی این برنامه‌ها به تنهایی دارای آرشیو کاملی از اپ‌ها نیستند. خب در این شرایط چه می‌شود کرد؟ با سرویس جدید لینک‌استور آشنا شوید که امکان نصب اپلیکیشن‌های کرک‌شده را به طور مستقیم از اپ‌استور به کاربر می‌دهد.


LINK-STORE-001

شرح نحوه‌ی استفاده از این سرویس را با همدیگر پی می‌گیریم:

قدم یک: ابتدا باید سورس HackYouriPhone را به سیدیا اضافه کنید. برای این کار به برگه‌ی Sources در سیدیا رفته، گزینه‌ی Edit و سپس Add را فشار دهید. آدرس مقابل را اضافه کنید: hackyouriphone.org

 

http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/1.jpg

 

قدم دو: پس از تایپ، گزینه‌ی Add Source را فشار دهید. صبر کنید تا سورس به طور کامل اضافه شود. سپس به برگه‌ی Search رفته و عبارت LinkStore را وارد کنید. از بین نتایج، توییکِ موجود در سورس اضافه‌شده را نصب کنید.

(توجه کنید که نصب‌بودن توییک AppSync for iOS 7.0 برای کارکردن این توییک ضروری است. می‌توانید آن را از همان سورس یا سورس اپل‌اپس دانلود و نصب کنید.)

کار تمام است! دستگاه شما آماده برای دریافت برنامه‌های پولی از اپ‌استور به صورت رایگان است.

برای این کار به اپ‌ استور بروید و روی یک اپلیکیشن پولی تپ کنید. زیر نام اپ (در آیفون) یا کنار دکمه‌ی خرید (در آیپد) باید گزینه‌ی LinkStore ظاهر شده باشد.


http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/2.jpg

 

اگر بر روی این گزینه تپ کنید، توییک شروع به جست‌وجو کرده و پس از اتمام این کار، لیستی حاوی لینک‌هایی که می‌توانید اپ مورد نظر را از آن‌ها دانلود کنید باز می‌شود. با کلیک بر روی یک لینک، بسته به این که لینک از کدام سایت اشتراک فایل باشد به یک صفحه‌ی دانلود هدایت می‌شوید. با کلیک بر روی دانلود، پیغامی مشابه پیغام زیر مشاهده می‌کنید:

 

http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/IMG_0251.jpg

 

بر روی Install تپ کرده و صبر کنید مراحل دانلود و نصب به طور کامل انجام شود.

نکاتی که لازم است بدانید:

این سرویس همانطور که در طول آموزش نیز اشاره شد در حکم یک موتور جستجو بین سرویس‌های مختلف ارائه‌کننده‌ی اپلیکیشن‌های کرک شده با دارا بودن قدرت نصب اپلیکیشن‌ها می‌باشد. این به این معنی است که اگر مراحل دانلود را به درستی پیگیری کنید، نهایتاً اپلیکیشن مورد نظرتان بدون مشکلی نصب خواهد. بنابراین عمده‌ترین مشکلی که در این روش ممکن است پیش بیاید اشکال در اینترنت شخص یا در دسترس‌نبودن سرور سایت مقابل است که این به معنی اشکال روش نیست.