معرفی عینک واقعیت افزوده اپل در سال 2017

ماه گذشته، Robert Scoble یک پست در رابطه با محصول بزرگ بعدی اپل در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. در آن پست رابرت ادعا کرده بود که اپل و کمپانی کارل زایس بر روی عینک واقعیت افزوده کار می‌کنند. او در برنامه 5 فوریه “This Week in Tech” بار دیگر ادعای خود را تکرار کرد و گفت که منابع آن مقامات بلند پایه در اپل هستند. تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز در مصاحبه‌ای از محاسن واقعیت مجازی و واقعیت افزوده گفت و در نهایت واقعیت افزوده را برتر دانست. مدیر عامل اپل در تابستان گفته بود که چون فکر می‌کنیم کاری بزرگ برای کاربران انجام می‌دهیم و یک فرصت بزرگ تجاری وجود دارد، در حوزه واقعیت افزوده سرمایه گذاری می‌کنیم.

اسکوبل می‌گوید که امکان معرفی این محصول در تابستان پیش‌رو و یا سال آینده میلادی وجود دارد. او همچنین می‌گوید دور از ذهن نیست که این محصول همزمان با افتتاح مقر جدید کمپانی یا رویداد دهمین سالگرد آیفون، معرفی می‌شود.

زایس در CES امسال در غرفه واقعیت افزوده که ماه گذشته برگزار شد، حضور داشت اما چیز جدیدی ارائه نکرد. اسکوبل ادعا می‌کند که اپل از زایس خواسته تا زمانی که این کمپانی چیزی در مورد این عینک اعلام نکرده، خبری از آن به بیرون درز نشود. زایس در حال حاضر One Plus را به بازار ارائه کرده، یک هدست واقعیت مجازی که کارایی آن شبیه به هدست گوگل و سامسونگ است.

منبع TWIT
از طريق AppleInsider