معرفی سرویس fnd.io: جست‌وجوی سریع و تحت وب در اپ‌استور و آیتونز

fnd.io نام سرویس جدیدی است که با بهره‌گیری از API دو سرویس اپ‌استور و آیتونز اپل به شما امکان جست‌وجوی تحت‌وب و سریع در آن‌ها را می‌دهد. به گفته‌ی وبسایت MacStories این سرویس نه تنها سریع‌تر از جست‌وجو از طریق اپلیکیشن‌های App Store و iTunes است٬ بلکه ابزارهایی که در اختیار شما گذاشته می‌شود در رسیدن سریع به نتیجه‌ی مطلوب یاریتان می‌کند.

 

از کاربران پیگیر اپل باشید اطلاع دارید که به خصوص در ایران روند جست‌وجو در این سروس گاهاً با چه مشکلاتی همراه است و پدید آمدن سرویس‌هایی نظیر fnd.io که قصد فارغ آمدن بر این مشکلات و بهبود این وضعیت را دارند موجب خوشحالیست. اگرچه این سرویس تنها سرویسی نیست که امکان انجام چنین کاری را به شما می‌دهد ولی می‌توان گفت در بین سرویس‌های موجود راحت‌ترین و کاربردی‌ترین گزینه است.

 

fnd_io_iphone_screens

 

در fnd.io می‌توانید به دنبال هر چیزی در هر زمینه‌ای از قبیل اپلیکیشن٬ سریال٬ پادکست و آهنگ بگردید. این سرویس دیتابیس موجود در سرویس‌های اپ‌استور و آیتونز را به کلی جست‌وجو می‌کند. البته به لطف سیاست‌های محدودکننده‌ی همیشگی اپل در زمینه‌ی این APIها نیز محدودیت‌هایی وجود دارد. به عنوان نمونه عدم امکان نمایش صفحه‌ی اول اپ‌استور در سایت یا بخش What’s New. اما در مقابل fnd.io نیز امکانات بیشتری در اختیارتان می‌گذارد. از قبیل جست‌وجوی محتوای متناسب با عبارت مورد جست‌وجوی شما در یوتیوب.

 

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این سرویس جست‌وجوی همزمان در دو سرویس اپ‌استور و آیتونز است و نیازی نیست که مانند خود سیستم‌عامل برای انجام جست‌وجو در هر یک از این سرویس‌ها نیازمند مراجعه به اپلیکیشن بخصوص خود باشید. می‌توانید این وبسایت را در هوم‌اسکرین خودتان بوکمارک کرده و در هر بار نیاز به جست‌وجو٬ تنها با یک جست‌وجو به تمامی نتایج موجود دست یابید.

 

این وبسایت در آدرس fnd.io قابل دست‌یابی است. آن را امتحان کنید و تجربه‌ی کار خود را با ما در میان بگذارید.