معرفی تم های زیبا برای آی او اس 7

بازهم با یک پست دیگر و معرفی تم های زیبای آی او اس 7 در خدمتتان هستم ! قبلا نیز در پست های مختلفی ، تم های دیگری برایتان معرفی کرده بودم ؛ اما از آنجا که انسان ها همواره طرفدار نوگرایی و تنوع هستند ، امروز نیز قصد دارم تا چند تم زیبا و متفاوت دیگر را به شما عزیزان اپل اپسی معرفی کنم که سلیقه های بیشتری را تحت پوشش قرار میدهد .

 

شما میتوانید با جستجوی نام این تم ها در Cydia ، آنها را نصب کنید . پس از نصب ، میتوانید آنها را از توییک وینتربورد فعال کنید و ظاهر متفاوتی به دیوایستان ببخشید . برای مشاهده ی تصاویر در سایز اصلی ، بر روی آنها کلیک نمایید .

 

Redsgn 2.0

Redsgn 2.0

این تم دارای 400 آیکون مختلف است و در آپدیت های بعدی ، تعداد بیشتری نیز به آن اضافه خواهد شد . با نصب این تم ، 5 استایل مختلف به وینتربورد اضافه میشوند که میتوانید هرکدام از آنها را انتخاب کنید . این تم داخل سورس ModMyi به طور رایگان وجود دارد ، نسخه ی آیپد نیز به زودی عرضه میشود .

 

Jaku

Jaku

طراح این تم واقعا وقت زیادی بر روی طراحی آیکون ها گذاشته است و شما علاوه بر تنوع زیاد ، جزییات زیادی را مشاهده خواهید کرد که واقعا قابل تحسین است . این توییک داخل سورس MacCiti موجود است ؛ یک نسخه ی جداگانه برای آیپد نیز وجود دارد .

 

Slab

Slab

طراحی این تم ، یکی از معروفترین و معتبرترین طراحان تم های مختلف برای دیوایس های مختلف است که اینبار نیز برای آی او اس هنرنمایی کرده است .

 

Sublimi7y

Sublimi7y

این تم دارای طراحی کاملا کلاسیک و متفاوتی است . البته شاید با بسیاری از سلیقه ها جور نباشد ، اما به هرحال ارزش امتحان کردن را دارد .

 

Clarity

Clarity

یکی از تم های زیبا که بوسیله ی آن میتوانید ظاهر لاک اسکرین خود را کاملا متفاوت کنید . البته اگر از چند توییک همزمان هم استفاده کنید ، مطمئنا طرح های بینهایت زیبایی را میتوانید ایجاد کنید .

 

توییک HomeScreenDesigner

Homesreen design

این توییک درواقع یک تم نیست ، اما همانطور که در تصویر مشاهده میکنید ، میتوانید براساس سلیقه و خلاقیت خود ، چیدمان آیکون ها را متحول کنید و استایل های ویژه ای در آنها ایجاد کنید .

 

soft remix

soft remix

این تم نیز علاوه بر تغییر ظاهر آیکون ها ، لاک اسکرین زیبایی را نیز به شما هدیه میکند و برای افرادی که خواهان ظاهر متفاوت لاک اسکرین هستند ، جالب است .

 

Axla

Axla

یک تم زیبا که علاوه بر آیفون و آیپاد تاچ ، میتواند ظاهر آیپد را نیز تغییر دهد و از این نظر دارای برتری میباشد .

 

Pleiades

Pleiades

تقریبا یکی از متفاوت ترین تم های موجود برای آی او اس است که به طور حتم ، ارزش یکبار امتحان کردن را دارد .

 

nux ios7 و nuxlockscreen

nuxlockscreen2nuxlockscreen

تقریبا متفاوت ترین و البته سفیدترین ظاهری که میتوانید برای آی او اس و لاک اسکرین خود ایجاد کنید !

 

 

چند نکته :

  • ممکن است بعضی از تم ها برای آیپد بهینه نشده باشند که باید در توضیحات داخل Cydia به این نکته توجه کنید .
  • برای نصب دستی تم ها باید آنها را بوسیله ی یک نرم افزار مدیریت فایل مانند آیتولز و آی فان باکس به آدرس Winterboard directory /Library/Themes انتقال دهید .
  • برای آموزش فعالسازی تم های مبتنی بر وینتربورد به این لینک مراجعه کنید .

 

 

شما نیز اگر تم زیبایی را میشناسید به ما و دیگر دوستان معرفی کنید .