معرفی برترین اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و آپدیت‌های هفته‌ی نخست فروردین ۹۴

هر هفته برایتان لیستی از بهترین برنامه‌ها، بازی‌ها و آپدیت‌هایی که در طی هفت روز اخیر در اپ استور آی‌اواس و مک عرضه شده‌اند را ارائه خواهیم داد. در لیست این هفته عناوین معروف و مهمی قرار دارند؛ مواردی نظیر اپلیکیشن Periscope شرکت توییتر، اپلیکیشن Layout شرکت اینستاگرام و آپدیت اساسی اپلیکیشن Fantastical برای آیفون، آیپد و مک. البته این‌ها نمونه‌ای از بهترین‌های هفته هستند. لیست کامل این عناوین را می‌توانید در ادامه ببنید:

 

اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جدید و شایان توجه هفته‌ی اخیر:

 

Layout from Instagram: جدیدترین اپلیکیشن تولیدشده توسط شرکت اینستاگرام که به شما امکان ساخت کلاژهایی متنوع از تصاویر را به کمک رابط کاربری جذاب و حرفه‌ای خود می‌دهد. پست معرفی این اپلیکیشن در اپ اپس را می‌توانید در این آدرس بخوانید. (رایگان)

 

Filters for iPhone: این اپلیکیشن نیز در زمینه‌ی تصویر و عکاسی است، اما کار آن عکس‌گرفتن نیست. Filters با بیش از ۸۰۰ فیلتر مختلفی که در اختیارتان قرار می‌دهد تصاویر شما را به چیزی متفاوت از آن چه گرفته‌اید تبدیل می‌کند. (۹۹ سنت)

 

Dungeon of Madness: بازی‌ای اکشن که در آن وظیفه‌ی چرخاندن کاشی‌ها و یافتن مسیر عبوری برای شخصیت اصلی بازی را بر عهده دارید. (۱.۹۹ سنت)

 

Periscope: اپلیکیشنی جدید از سازندگان توییتر که به شما امکان پخش زنده‌ی اتفاق مهمی که در اطرافتان رخ می‌دهد را می‌دهد. با شروع استریم، کاربران دیگر از وقوع اتفاقی در اطراف شما آگاه می‌شوند و می‌توانند علاوه بر مشاهده‌ی زنده‌ی رویداد، به طور همزمان کامنت گذاشته یا با ارسال قلب از کار شما حمایت کنند. (رایگان)

 

FINAL FANTASY Record Keeper: بازی‌ای برای طرفداران سری FINAL FANTASY که به شما امکان ایفای نقش در قالب قهرمانان بازی و مبارزه با دشمنان را می‌دهد. (رایگان)

 

Breath of Light: بازی‌ای زیبا در سبک پازل با موسیقی متن آرام‌بخش از ساخته‌های Winterpark.

 

MLB Manager 2015: طبق ادعای سازندگان بازی، MLB Manager 2015 جالب‌ترین و واقعی‌ترین بازی در سبک بسکتبال است که می‌توانید بر روی دستگاه‌های موبایل بازی کنید.

 

آپدیت‌های برتر هفته‌ی اخیر:

 

Everyday: هر روز یک عکس از خودتان بگیرید و با ابزارهایی که Everyday در اختیارتان قرار می‌دهد آن‌ها را مدیریت و آرشیو کنید. در نسخه‌ی ۲.۰.۱ قابلیت‌های جدیدی نظیر تایم‌لاین‌های نامحدود، یادآوری گرفتن تصویر بر اساس موقعیت مکانیتان و بکاپ‌گیری در سرویس دراپ‌باکس را خواهد یافت.

 

Fantastical 2: از اپلیکیشن‌های بسیار برجسته و جایزه‌گرفته در زمینه‌ی تقویم و مدیریت امور که چندی پیش برای آی‌اواس ۸ به همراه قابلیت‌های جدیدی نظیر یادآوردها و نمای هفتگی جدید به روز شد. به نسخه‌ی ۲.۲.۵ این اپلیکیشن سازگاری با سرویس Handoff و امکان تنظیم آلارم ۱۲ ساعته نیز اضافه شده است.

 

Dark Sky: اپلیکیشنی است که سعی می‌کند با نهایت دقت و سادگی به شما بگوید که چه زمانی باران یا برف خواهد بارید تا بدین طریق برای امور مختلف خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید. در نسخه‌ی ۴.۳.۱ باگ‌های مختلفی رفع شده و پشتیبانی از دستگاه اپل واچ نیز به عمل آمده است.

 

اپلیکیشن برتر هفته‌ی اپ استور:

 

Tangent: اپلیکیشنی برای ادیت تصاویر که با ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می‌دهد به شما امکان تبدیل تصاویر گرفته‌شده‌ی عادی به آثاری در حد و حدود آثار هنری را می‌دهد.