معرفی بازی زیبای QuadBlast

با سلام و عرض احترام خدمت دوستان عزیز

بازی هایی که نیاز مبرم به استفاده از ژیروسکوپ دیوایس دارند و اصطلاحاً لازم است دیوایس را خیلی تکان دهید معمولاً در بین کاربران طرفداران زیادی ندارد مخصوصاً در حال حاضر که اکثر کاربران به دنبال بازی های ساده ای هستند که در اوقات فراغت خود از مشغله های زیاد زندگی در حدود 4-5 دقیقه بتوانند خود را با آن مشغول کنند.

اما در این بین بازی هایی وجود دارند که این قائده را نقض می کنند و نشان می دهند یک بازی ژیروسکوپیک هم می تواند تاثیرگذار و معتاد کننده باشد. بازی QuadBlast یکی از این بازی ها است که توانسته است با گیم پلی زیبا و بسیار روان کاربران زیادی در سراسر دنیا را جذب خود کند.

در این بازی شما کنترل یک گوی سفید و نورانی را دارید که می توانید با تکان دادن دیوایس و استفاده از ژیروسکوپ گوشی این گوی را در سرتاسر صفحه ی بازی به حرکت در بیاورید. البته این بازی فقط بر پایه ی تکان دادن دیوایس نیست بلکه علاوه بر تکان دادن دیوایس باید با لمس صفحه نمایش نیز لیزری که از این گوی خارج می شود را در 4 جهت مختلف کنترل کرده و گوی های سیاه رنگ را نابود سازید

طبق معمول تمام بازی های Surviving با جلو رفتن بازی تعداد گوی ها بیشتر شده و و سرعت تولید آنها نیز بیشتر می شود.همچنین پس از نابود کردن هرکدام از گوی های سیاه یک نقطه بر جی می ماند که باید این نقاط را جمع کنید تا ضریب افزایش امتیاز شما بیشتر شود.

Quadblast-1 Quadblast-2

 

لینک بازی QuadBlast در آیتونز با قیمت رایگان