مرگ یک بانوی جوان به خاطر نجات دادن آیپد خود

یک بانوی جوان در روز شنبه توسط یک قطار زیرزمینی در میدان Union در متروی شهر نیویورک هنگامی که قصد داشت آیپد خود را که روی لبه ی سکوی ایستگاه افتاده بود نجات دهد کشته شد.

Aracelis Ayuso جوان ۲۱ ساله هنگامی که منتظر ورود قطار شماره ی ۴ در محله ی بروکلین نیویورک بود در خدود ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به دلیل از دست دادن تعادل آیپدش را روی سکوی ایستگاه قطار انداخت. هنگامی که این شهروند ساکن محله ی هارلم شرقی قصد داشت آیپدش را از روی لبه ی ایستگاه بردارد به دلیل از دست دادن تعادل روی ریل قطار افتاد و متاسفانه همان موقع قطار سر رسید و با وی برخورد کرد.

گفته می شود راننده ی قطار توانسته بود وی را ببیند که روی ریل می افتد اما زمان کافی برای نگه داشتن قطار را نداشته است.پلیس عقیده دارد این بانو ممکن است تحت تاثیر مشروبات الکلی تعادل خود را از دست داده باشد ولی تحقیقات اولیه نشان می دهد این فرضیه صحت ندارد. اگرچه پلیس هنوز منتظر نظر کارشناسی از پزشکی قانونی می باشد.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش نیز دختر جوانی دیگری به دلیل مقاومت در برابر یک سارق جان خود را از دست داده بود.

لطفاْ مدنظر داشته باشید اگرچه همگی ما آیپد یا آیفون یا آیپادمان را بسیار دوست داریم اما جان ما بسیار با ارزش تر از آن است و توجه داشته باشیم که به خاطر یک دیوایس الکترونیکی جان خود را به خطر نیندازیم