مردی 23 روز را جلوی اپل استور نیویورک برای داشتن آیفون 7 پلاس سپری کرد!

دهمین سالگرد آیفون که سال آینده خواهد بود مطمئنا شرایطی ویژه و خاص خواهد داشت. همه انتظار دارند که آیفون 2017 محصولی بسیار متفاوت باشد که کاربران برای دیدن آن لحظه شمار کنند. اما همین حالا و سری آیفون 7 نیز بسیاری را هیجان زده کرده است، جمعه گروهی از مشتریان اپل جلوی اپل استور خیابان پنجم نیویورک حضور داشتند که جز اولین افرادی باشند که صاحب آیفون 7، آیفون 7 پلاس و یا هر دو شوند. یکی از مشتریان به نام جیمی گونزالس 23 روز را جلوی اپل استور خیابان پنجم سپری کرده بود. جیمی اولین نفر در صف بود و آیفون 7 پیش خرید شده خود را از اپل استور به عنوان اولین نفر گرفت.

آندریاس فرانسیس نیز یک هفته و نیم در صف حضور داشت. او که در ابتدا قصد خرید یک آیفون 7 پلاس به رنگ جت بلک را داشت، در نهایت یک آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشکلی خریداری کرد.

صف‌ها در سراسر دنیا نسبتا کوتاه‌تر بودند اما با وجود این مسئله، Gene Munster تحلیلگر Piper Jaffray تقاضا برای آیفون 7 را همراه با رشد پیش بینی می‌کند. طبق گزارش، اپراتورهای ایالات متحده آمریکا همانند Sprint, T-Mobile و AT&T پیش فروش بالایی رو نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌اند که می‌تواند تا حدودی توجیه کننده صف‌های کوتاه باشد. یکی از افرادی که سری جدید آیفون را پیش خرید کرده پیج هوگان است، که برای گرفتن آیفون 7 پلاس به اپل استور خیابان پنجم نیویورک رفته و تنها 20 دقیقه در صف مانده است.

منبع: رویترز