مجموعه آفیس آیپد با افزوده‌شدن قابلیت خرید درون‌اپی اشتراک ماهیانه آپدیت شد

روز گذشته مایکروسافت اپلیکیشن سه نرم‌افزار مجموعه‌ی آفیس خود که پیش از این در اپ‌استور عرضه کرده بود را با افزودن قابلیت خرید اشتراک ماهیانه آپدیت کرد. اگر پیگیر اخبار این سه اپلیکیشن Word ، Excel و PowerPoint بوده باشید می‌دانید که برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن‌ها نیاز به داشتن اشتراک آفیس ۳۶۵ است. پیش از این امکان خرید این اشتراک تنها به صورت سالیانه و با هزینه‌ی ۹۹.۹۹ دلار ممکن بود. اما به کمک امکان تعبیه‌شده در آپدیت جدید، کاربران می‌توانند اشتراک ماهیانه را به هر دو صورت Office 365 Personal و Office 365 Home و به فرم درون‌اپی خریداری کنند.

به موازات این که ما در تلاش برای عرضه‌ی مجموعه‌ی آفیس بر روی تمامی پلتفرم‌ها هستیم، روش مدیریت اشتراک Office 365 برای کاربران ما اهمیت می‌یابد. روشی که آسان و کم‌دردسر باشد. شما درخواست کرده بودید که برایتان قدرت مانور بیشتری برای مدیریت اکانت Office 365 روی آیپد فراهم کنیم. در همین راستا از امروز به بعد خواهید توانست که اشتراک ماهیانه‌ی Office 365 را از طریق هر یک اپلیکیشن‌های Word ، Excel یا PowerPoint بر روی آیپد خریداری کنید. در هنگام خرید می‌توانید هر یک از سرویس‌های Office 365 Personal یا Office 365 Home را به تناسب نیاز خود انتخاب کنید.

 اشتراک Office 365 Personal برای استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای آفیس بر روی یک پی‌سی، مک و یا تبلت ارائه می‌شود. در حالی که اشتراک Office 365 Home مناسب آن دسته از افرادی که قصد دارند از این اپلیکیشن‌ها در تعداد متعددی دستگاه استفاده کنند و در قیاس با خرید سرویس Office 365 Personal هزینه‌ی کمتری صرف کنند. اشتراک Office 365 Personal به قیمت ۶.۹۹ دلار در ماه با پشتیبانی از یک دستگاه، و اشتراک Office 365 Home به قیمت ۹.۹۹ در ماه با پشتیبانی از ۵ دستگاه قابل خریداری است. هر سه اپلیکیشن آیپد مجموعه‌ی آفیس را می‌توانید به رایگان از اپ‌استور دانلود و نصب کنید.