متخصص آشنا به مسائل اپل از احتمال معرفی آی‌واچ در ماه آینده می‌گوید

IMG_2606-0.PNG

بر اساس گفته‌ی John Gruber از سرویس Daring Fireball ممکن است زودتر از آن چه مورد انتظار اکثریت است شاهد معرفی دستگاه شناخته‌شده تحت عنوان آی‌واچ از سوی اپل باشیم. این متخصص آشنا به مسائل اپل که ارتباط خوبی با این کمپانی دارد در پست تازه منتشر شده‌ای اظهار کرده است که اپل گجت پوشیدنی خود را در کنفرانس ماه آینده معرفی خواهد کرد.

این اظهار نظر البته در تضاد با گزارشاتی است که تاکنون از هر گوشه‌ و کناری در مورد آی‌واچ شنیده‌ایم. شنیده‌ها بیشتر بر معرفی این دستگاه در ماه اکتبر دلالت داشتند. اما پیشینه‌ی معتبری که از این فرد در دنیای فناوری سراغ داریم و نزدیکی او به برنامه‌های اپل موجب می‌شود که برای سخن او نیز با وجود مغایرت با دیگر سخن‌ها اعتبار قائل شویم. بدین ترتیب ممکن است در ماه آینده چیزهایی بیشتر از آیفون‌های بزرگتر شاهد باشیم.

آنطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم، John Paczkowski از سرویس Recode معتقد است که اپل در حال برنامه‌ریزی برای برپایی کنفرانس معرفی آیفون در ۱۸ شهریور ماه است. Paczkowski نیز پیشینه‌ی خوبی در زمینه‌ی پیش‌بینی زمان کنفرانس‌های اپل دارد. اما از سوی دیگر او از کسانی است که ماه اکتبر را ماه معرفی آی‌واچ می‌داند. بنابراین این مسأله که کدام اظهارات را جدی بگیریم کمی دشوار می‌شود.

تا به امروز خبرهای متضاد بسیاری در مورد گجت پوشیدنی اپل شنیده‌ایم. اما چیزی که تا حد زیادی از صحت آن اطلاع داریم گردآوری گروهی از افراد فعال در زمینه‌ی مد و سلامت توسط اپل برای این پروژه است و عده‌ی زیادی این وسیله را محصول انقلابی بعدی اپل می‌دانند.