مایکروسافت اعلام کرد؛ نزدیک به ۲۷ میلیون بار دانلود برای بسته‌ی آفیس آیپد

مایکروسافت شب گذشته اعلام کرد که میزان دانلود بسته‌ی تازه عرضه‌شده‌ی آفیس آیپد روز به روز در حال افزایش است و به تازگی به رکورد جدیدی رسیده است. Julia White یکی از کارمندان این شرکت در جمع حاضر در کنفرانس TechEd شهر Houston اعلام کرد که میزان دانلود این بسته از مرز ۲۷ میلیون بار گذشته است. بیش از دو برابر مقداری که ماه پیش اعلام شده بود.

بلاگر ویندوز Paul Thurrott نیز این مسئله را طی توییتی در اکانت توییتر خود نوشته است:

“نزدیک به ۲۷ میلیون دانلود” برای اپلیکیشن‌های آفیس آیپد در کل جهان از زمان عرضه تا کنون

البته در ذهن داشته باشید که این اعداد تنها مربوط به میزان دانلود نسخه‌های رایگان اکسل، ورد و پاورپوینت است، نه میزان اکانت‌های خریداری شده. در ماه آوریل مایکروسافت اعلام کرد که تنها ۴.۴ میلیون اکانت پولی برای استفاده از این محصولات فروخته است. بنابراین سخت است که بگوییم ۲۳ میلیون نسخه‌ی دانلودشده‌ی باقی از چه ظرفیت‌های این بسته استفاده می‌کنند.

فارغ از این دسته‌بندی‌ها، آمار و ارقام منتشرشده نتایج خوبی برای مایکروسافت هستند. این ارقام ثابت می‌کنند که با وجود چندین ساله تأخیر در عرضه، آفیس که پول‌سازترین محصول این شرکت است بر روی آیپد نیز می‌تواند به موفقیت دست یابد. نگاهی گذرا به اپ استور نشان می‌دهد که مایکروسافت ورد همچنان در بین پنج اپلیکیشن برتر رایگان، و دو اپلیکیشن اکسل و پاورپوینت نیز در بین سی تای برتر رایگان قرار دارند.

اگر این اپلیکیشن‌ها را هنوز دانلود نکرده‌اید، می‌توانید مایکروسافت ورد را از این لینک، اکسل را از این لینک، و پاورپوینت را از این لینک دانلود کنید. برای فعال‌کردن کامل امکانات این بسته نیز می‌توانید از این پست استفاده کنید.