ماکت‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در رنگ جت وایت

از ماه نوامبر شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در رنگ سفید براق یا همان جت وایت منتشر شدند اما هنوز هم خبری از عرضه و یا تایید این محصول از سوی اپل نیست. امروز ویدیویی منتشر شده است که شاید نشانشگر آن باشد که به زودی شاهد عرضه پرچمداران اپل در رنگ جت وایت خواهیم بود.

سانی دیکسون که سابقه خوبی در افشا کردن اطلاعات دارد، یک ویدیو کوتاه از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در تویتر منتشر کرده است. در حالی که این قاب سفید شاید واقعی به نظر برسد اما در حقیقت آن‌ها را یک تولید کننده شخص ثالث ساخته است که تنها شبیه به آن چیزی می‌باشد که اپل احتمالا در آینده عرضه خواهد کرد.

خوشبختانه شرایط قاب‌ها به گونه‌ای هستند که کسی نمی‌تواند ادعا کند ساخته اپل است. در پشت قاب‌ها لوگوی اپل دیده نمی‌شود و خبری از یک پوسته براق نیست و بیشتر رنگی شبیه به پوسته تخم مرغ دارد. تنها هدف انتشار این ویدیو اطلاع رسانی به کاربران اپلی است که بدانند آیفو‌ن 7 و آیفون 7 پلاس در رنگ سفید تقریبا چه شکلی دارند.

از سوی اپل هیچ تاییدی برای عرضه این رنگ منتشر نشده است اما احتمالا عرضه آن‌ها در طی تعطیلات کریسمس فروش خوبی را رقم می‌زند. می‌توانید این ویدیو کوتاه را در ادامه مشاهده و یا دانلود نمایید.

منبع: AppleInsider