مادری که با پُتک و تفنگ آیفون فرزند خود را نابود می‌کند!

در گذشته والدین، فرزندان خود را با حبس در اتاق و یا کاهش پول تو جیبی مجازات می‌کردند، اما در دوران جدید تنبیهات والدین نیز تفاوت کرده است. مادری آمریکایی یکی از این تنبیهات مدرن را انجام داده و برای فرزندان خود خط و نشان کشیده و توسط فرد دیگری کارهای خود را فیلمبرداری کرده است.

این مادر در ویدیو علت کار خود را اثرات منفی رسانه‌های اجتماعی بیان کرده است، وی در ویدیو می‌گوید: من بدین وسیله اثرات رسانه‌های اجتماعی بر فرزاندانم و نافرمانی و بی‌احترامی آن‌ها را متهم می‌کنم.

آنی اوکلی آیفون 5c فرزند خود را بالای یک کنده‌ی درخت گذاشته و با تفنگ قدیمی خود یک شلیک دقیق به آن می‌کند. بچه‌های او در این ویدیو مشخصاً ناراحت هستند و با توجه به محیط، این آیفون می‌تواند تنها ارتباط آن‌ها با جهان مدرن باشد. این مادر همچنین در ویدیو می‌گوید، من این نفرین را رد می‌کنم، من نافرمانی را نمی‌پذیرم، من دوباره به نقش خود به عنوان والدین شما برمی‌گردم. او دوباره به آیفون شلیک می‌کند (تیر اندازیش خیلی خوبه :D) و فرد فیلمبردار قطعات آیفون را دوباره بر روی کنده درخت می‌گذارد.

مادر دوباره با پتک بر جنازه‌ی آیفون 5c ضربه می‌زند و می‌گوید زندگی فرزندان من از هر چیزی الکترونیکی دیگری در دنیا برایم مهم‌تر است. مطمئناً قصد این مادر قدم مثبت برای فرزندان خود بوده است، اما بسیار بهتر بود که کار هرگز به اینجا کشیده نمی‌شد. شاید او با نابود کردن آیفون فرزند خود تاثیرات منفی این دستگاه را در بازه‌ای از زمان برداشته باشد اما همین کار وی آسیب‌های روانی زیادی به فرزندش تحمیل می‌کند. بهتر است که قبل از اینکه به نقطه‌ای همانند این مادر برسیم، اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم، تا نیاز به چنین اقدامات افراطی نباشد.

امکان به اشتراک گذاری ویدیو در سایت نیست، می‌توانید ویدیو مربوطه را با مراجعه به لینک منبع مشاهده نمایید.

The-iPhone-is-crushed-into-little-bits

The-leftover-pieces-are-gathered...