لیست گرانترین In-App Purchase های iOS

مسئله ای که این روز ها ، بین شرکتهای نرم افزاری و برنامه نویسان iOS مد شده ، قرار دادن برنامه و بازی در اپ استور به طور رایگان است ، اما وقتی که شما دانلود میکنید و میخواید شروع به استفاده از برنامه یا بازی کنید ، اون وقته که میبینید ، مثلا فقط یه ماشین ، یه مرحله و یا یک ابزار قابل دسترسی هست و بقیه رو باید بخرید ! و تازه متوجه میشید که چرا این برنامه یا بازی ، رایگان بوده ! البته این خرید های داخل نرم افزار ها و بازی ها ، که اصطلاحا In-App Purchase نامیده میشوند ،  معمولا قیمت خیلی زیادی ندارند اما ما برای شما لیستی از گرانترین های این مجموعه تهیه کرده ایم که با دیدنش ، احساس تعجب رو به معنای واقعی حس خواهید کرد ! و حالا این لیست :

 

10 – دکور سامورایی برای خانه به ارزش 15 دلار ( 45 هزار تومن ) در بازی The Sims™ FreePlay

 

iaps-mostexpensive-sims

 

یک زمان بود که توی کامپیوتر ، با تایپ کردن یک کلمه و نگه داشتن شیفت و کنترل ، کلی از چیزای بازی سیمز رو آزاد میکردیم ، اما حالا توی این بازی شما برای اینکه خونتونو بخواید زیبا کنید ، باید 45 هزار تومن ناقابل خرج کنید !

 

9 – باشگاه بولینگ Barney به ارزش 20 دلار ( 60 هزار تومن ) در بازی The Simpsons™: Tapped Out

 

iaps-mostexpensive-simpsons

 

در این بازی ، زمانی که شهر اسپرینگفیلد با انفجار هسته ای از بین میره ، شما میتونید با صبر و تلاش فراوان خرابیها رو ترمیم کنید ، اما روش آسونترش اینه که 300 تا دونات ناقابل رو به قیمت 60 هزار تومن بخرید و الکی وقتتونو هدر ندید !

 

8 – کشتی کاپیتان ریش سیاه به ارزش 40 دلار ( 120 هزار تومن ) در بازی PLAYMOBIL Pirates

 

iaps-mostexpensive-playmobil

 

اگه شما بخواید توی این بازی عرضه شده توسط گیم لافت ، این کشتی قدرتمند رو بخرید ، کافیه که 5200 تا الماس بدست بیارید یا اینکه دستتونو توی جیبتون کنید و 120 هزار تومن ناقابل پرداخت کنید ، حداقل خوبیش اینه که از نمونه ی واقعیش ارزونتره !

 

7 – اسلحه ی Gravedigger Sniper  به ارزش 50 دلار ( 150 هزار تومن ) در بازی Frontline Commando

 

iaps-mostexpensive-frontline

 

در ادمه ی این لیست باز هم بازی هایی از Glu Mobile خواهید دید . مثل اینکه این شرکت کالیفرنیایی علاقه ی خاصی به فروش تجهیزات گرون قیمت داخل بازی هاش دارد . در این بازی هم شما باید برای داشتن این اسلحه ی فوق العاده ، 2000 طلا جمع کنید ، یا اینکه 150 هزار تومن بدید و اونو از بازار سیاه بخرید !

 

6 –  گارد پادشاهی Princess Luna به ارزش 60 دلار ( 180 هزار تومن ) در بازی MY LITTLE PONY – Friendship is Magic

 

iaps-mostexpensive-mlp

 

این بازی که بازهم توسط کمپانی گیم لافت عرضه شده ، با اینکه خیلی فضای شاد و کودکانه ای داره ، ولی به هیچ وجه با درآمد کودکان سازگاری نداره و باید مواظب باشید که یه موقع برادر کوچیکتون برای خرید یکی از اسبهای گارد پادشاهی ، 180 هزار تومن از پول شما رو هدر نده !

 

5 – اسلحه ی اسنایپر با تکنولوژی نانو به ارزش 100 دلار ( 300 هزار تومن ) در بازی Contract Killer 

 

iaps-mostexpensive-contract

 

عرضه شده توسط Glu Mobile ، توی این بازی یه اسلحه ی فوق العاده وجود داره به نام Nanotech Sniper Rifle که با داشتنش میتونید خیلی سریعتر بازی رو پیش ببرید . البته خریدن این اسلحه از عهده ی هرکسی بر نمیاد و شما باید 300 هزار تومن براش بپردازید !

 

4 – اسلحه ی MIL–3000 به ارزش 100 دلار ( 300 هزار تومن ) در بازی Deer Hunter Reloaded

 

iaps-mostexpensive-deer

 

و باز هم Glu Mobile ! در این بازی یک اسلحه ی قدرتمند وجود داره که وقتی به حیوانات شلیک میکنید ، کلا نیست و نابودشون میکنید و فقط جهت تفریحات خشن به کار میره ! البته برای این تفریح باید 300 هزار تومن خرج کنید !

 

3 – ماشین Koenigsegg Agera R به ارزش 100 دلار ( 300 هزار تومن ) در بازی Real Racing 3

 

iaps-mostexpensive-rr3

 

این بازی توسط کمپانی EA عرضه شده و از اون بازی های رایگانیه که خیلی گرونند ! توی این بازی شما برای داشتن یکی از ماشینهای فوق العاده ی Koenigsegg  کلی تلاش کنید و مسابقه ببرید ، یا اینکه 300 هزار تومن خرج کنید و یه دونشو بخرید . البته در مقایسه با خرید یه اسحله خیلی منصفانه تره !

 

2 – نیزه ی ژنرال به ارزش 100 دلار ( 300 هزار تومن ) در بازی Eternal Warriors II

 

iaps-mostexpensive-eternity

 

لازم به ذکر نیست که این بازی هم توسط Glu Mobile عرضه شده ! کلا اسلحه های این بازی همشون گرون قیمت هستند اما یکی از سلاحها به اسم نیزه ی ژنرال هست که واقعا فقط خود ژنرال میتونه بخرتش ، چون قیمتش 300 هزار تومنه !

 

1 – اسلحه ی Apathy Bear به ارزش 600 دلار ( 1 میلیون و 800 هزار تومن ) در بازی Gun Bros

 

iaps-mostexpensive-gunbros

 

Glu Mobile در این بازی هرچی از دستش براومده انجام داده تا ما نتونیم این اسلحه رو داشته باشیم ! این اسلحه قویترین کشنده ی این بازی هستش و با داشتنش هیچ چیزی نمیتونه جلوی شما رو بگیره ، اما برای داشتنش باید بزرگترین پکیج اعتبار داخل بازی رو 6 بار خریداری کنید که جمعا میشه 1 میلیون و 800 هزار تومن که از خیلی از نمونه های مشابه توی دنیای واقعی گرونتره و فقط خود برنامه نویس این بازی میتونه بخرتش !

 

 

 البته هرچقدر هم این کمپانی ها تلاش کنند ، بازهم ما روشهایی پیدا میکنیم تاهمه ی اینها رو دور بزنیم و بطور رایگان تمام این تجهیزات و امکانات رو داشته باشیم !