لیست برنامه های تخفیف خورده و رایگان

با سلام خدمت دوستان عزیز

همانطور که می دانید هر چندوقت یک بار چندین برنامه در اپ استور تخفیف می خورد و به صورت رایگان قابل دانلود است. شما می توانید لیست برنامه هایی که به تازگی رایگان شده اند را در زیر مشاهده کنید و در صورت تمایل آن ها را در اپل آیدی خود ثبت نمایید

بازی ها و برنامه هایی که رایگان شده اند

1- Deadlings: بازی با شاخص کیفیت 4.5 ستاره که در آن باید یک ارتش از زامبی ها بسازید و در مراحل مختلف با پازل ها و معما های مختلف روبرو می شوید قیمت این بازی $1.99 بوده است که تا آخر هفته رایگان خواهد ماند. شما می توانید این بازی را از این لینک در اپ استور مشاهده کنید.

 

2-Stichit: برنامه ای برای ساخت اسکرین شات های طولانی و بدون وقفه از صفحه ی دیوایستان. برای زمانی که می خواهید از منو ها و یا از تمام تنظیمات داخل یک برنامه اسکرین شات بگیرید. قیمت این برنامه $2.99 بوده است که برای مدت محدودی رایگان شده است و شما می توانید این بازی را از این لینک در اپ استور مشاهده و دانلود کنید.

 

3-Stackables: برنامه ای برای ادیت عکس و اضافه کردن افکت ها به تصاویر که شامل 175 افکت مختلف می باشد که همگی توسط هنرمند Dirk Wuestenhagen طراحی شده اند. قیمت این برنامه $0.99 بوده است که رایگان شده است و شما می توانید این برنامه را از این لینک در اپ استور مشاهده و دانلود کنید.

 

4-Real Boxing: بازی شبیه ساز ورزش بکس که از موتور گرافیکی Unreal استفاده می کند و تمام حرکات در بازی از حرکات ورزش کاران حرفه ای شبیه سازی شده است.این بازی $0.99 قیمت داشته است و به تازگی رایگان شده است و شما می توانید از این لینک این بازی را در اپ استور دانلود کنید.

 

بازی ها و برنامه هایی که تخفیف خورده و ارزان شده اند

1-Magnetized: این بازی شامل 80 مرحله است که در آن باید پازل ها و معماهای مربوط به رشته ی فیزیک را حل کنید. این بازی $2.99 قیمت داشته است که تخفیف خورده است و قیمت موقت آن $0.99 شده است. شما می توانید این بازی را از این لینک در اپ استور مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

2-Botanicula: یک بازی در ژانر ماجراجویی که در آن 5 دوست ماجراجو سعی می کنند یک دانه ی بارور تنها درخت باقی مانده روی زمین را از دست شیطان نجات دهند.این بازی $4.99 قیمت داشته است و با تخفیف به طور موقت $2.99 قیمت خورده است.شما می توانید این بازی را از این لینک در اپ استور مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

3-A Brief History of the World: با استفاده از این برنامه می تونید در تاریخ بشر گردش کنید و می توانید نقش جولیوس سزار,چنگیز خان و ناپلئون بناپارت را بازی کنید و 42 امپراطوری بزرگ و 15 امپراطوری کوچک تاریخ بشر را کنترل و فرماندهی کنید. این بازی $3.99 قیمت داشته است و با تخفیف قیمت آن به $0.99 تقلیل یافته است. شما می توانید این بازی را از این لینک در اپ استور مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

4-Stephen Hawking’s Snapshots of the Universe: این برنامه از طریق آزمایشات تجربی به زبان ساده اجزای تشکیل دهنده ی جهان را به شما معرفی می کند. قیمت این برنامه $4.99 بوده است و پس از تخفیف قیمت آن به $0.99 تقلیل یافته است. شما می توانید این بازی را از این لینک در اپ استور مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

5-Le Havre: بازسازی شده از یک بازی قدیمی با همین نام که در آن باید با 5 نفر دیگر و یا با هوش مصنوعی بازی کنید و با ساختن کشتی از امپراطوری خود محافطت کنید. شما می توانید این بازی را از این لینک در اپ استور مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.