قیمت‌های نسل بعدی آیفون، آیفون 7 پرو وارد می‌شود

ما تنها چند ماه تا معرفی رسمی نسل بعدی آیفون که انتظار می‌رود آیفون 7 نام داشته باشد، فاصله داریم. شایعات متعددی در رابطه با این دستگاه منتشر شده اما شایعات زیاد به قیمت و یا حافظه‌ اشاره نکرده‌اند، اما اطلاعات جدید درز شده مواردی را در این باره در اختیار ما قرار می‌دهد.

اطلاعات از سوی یک افشا کننده در شبکه اجتماعی چینی Weibo می‌آید که در گذشته نیز اطلاعات صحیحی را منتشر کرده است. نکته‌ی جالب این اطلاعات حذف شدن ظرفیت 16 گیگابایت است که بسیاری از کاربران به آن اعتراض داشتند و مدل پایه آیفون 7 با ظرفیت 32 گیگابایت خواهد بود. مورد عجیب دیگر نیز در رابطه با ظرفیت‌ها است، آیفون 7 با ظرفیت‌های 32/64/256 گیگابایت عرضه می‌شود و از سوی دیگر آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو دارای ظرفیت‌های 32/128/256 گیگابایت است. این شایعه جدید، شایعات قبلی در رابطه با آیفون پرو را نیز تایید می‌کند اما مشخص نیست که تفاوت این دستگاه با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس چیست.

از لحاظ قیمت گذاری pocketnow در یک جدول قیمت‌های سری آیفون 6s را با اطلاعات درز شده‌ی جدید قرار داده است. همانطور که مشاهده می‌کنید قیمت‌ها برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس همان هستند و تنها یک افزایش قیمت به سبب نسخه 256 گیگابایت مشاهده می‌شود. با این وجود اگر این اطلاعات صحیح باشد قیمت مدل پایه آیفون 7 پرو کمی بیشتر از 1000 دلار خواهد بود که مطمئناً بسیاری به خاطر همین قیمت بالا از خرید آن صرف نظر می‌کنند.

آیفون 7 پرو