قطره‌های رنگی ؛ والپیپرهای آیفون و آیپاد [نحوه دانلود نسخه زنده]

همیشه تصاویری که اپل برای معرفی محصولاتش به عنوان پس زمینه استفاده می‌کند، علاقمندان زیادی دارد و به همین علت در وب سایت اپل اپس سعی شده که اینگونه والپیپرهای قرار بگیرد. یکی از والپیپرهایی که مطمئنا در بسیاری از مطالب مرتبط با آیفون 7 دیده‌اید قطرات رنگی هستند که اپل آن‌ها را در iOS 10 GM قرار نداده بود.

با عرضه اولین نسخه آزمایشی iOS 10.2 این تصاویر به سیستم عامل اضافه شدند اما این تصاویر تنها بر روی آیفون 7 در دسترس است. به همین دلیل این تصاویر را با کیفیت بالا در این مطلب برای دانلود قرار داده‌ایم.

این تصاویر با کیفیت بسیار بالای قرار داده شده‌اند و حتی بر روی آیفون 7 پلاس نیز وضوح لازم را دارند. مطمئناً بهترین و ساده‌ترین روش برای تغییر محیط iOS بدون جیلبریک، عوض کردن تصاویر پس زمینه است که با مراجعه به این لینک می‌توانید والپیپرهای متنوعی را برای تمامی دستگاه‌ها دانلود نمایید. این تصاویر از نسخه بتا iOS 10.2 استخراج گردیده‌اند.

دانلود

زرد | قرمز | آبی

شما همچنین می‌توانید از نسخه لایو این والپیپرها در دستگاه‌های که دارای لمس سه بعدی هستند استفاده کنید. برای این کار باید برنامه Black Lite – Live Wallpapers را از اپ استور دانلود نمایید. در این برنامه نسخه‌های زنده این والپیپرها در رنگ‌های زرد، قرمز، آبی و سبز در دسترس هستند. با این برنامه والپیپرهای زنده را می‌توانید در Camera Roll دانلود کرده و از Photos و یا Settings آن را به عنوان یک والپیپر لایو تنظیم نمایید.

blurb-droplet-wallpapers-593x508

منبع: iDB