قراردادن پس‌زمینه‌ی مختلف برای هر یک از صفحات هوم‌اسکرین با springPage

اگر به دنبال تنوع‌‌بخشیدن به هوم‌اسکرینتان هستید شاید توییک springPage بتواند از عهده‌ی انجام این کار بربیاید. این توییک شما را قادر می‌سازد تا برای هر یک از صفحات هوم‌اسکرینتان یک پس‌زمینه‌ی بخصوص انتخاب کنید.

 

این تغییرات از طریق تنظیمات توییک واقع در Settings دستگاه قابل انجام است. از این قسمت می‌توانید توییک را غعال و غیرفعال کنید ( برای انجام‌پذیرفتن این تغییر نیاز به ری‌اسپرینگ دارید)، تصاویر هر یک از صفحات را انتخاب کنید و فعال یا نبودن جلوه‌ی ویژه برای تغییریافتن پس‌زمینه را تعیین کنید. در هنگام انتخاب تصویر شماره‌ی صفحات در گوشه‌ی آن‌ها نمایش داده می‌شود و می‌توانید پس‌زمینه‌ی هر صفحه را به طور مشخص تعیین کنید.

 

springpagesprefs

 

از نقطه ضعف‌های اپلیکیشن می‌توان به امکان انتخاب تصویر تنها از گالری اشاره کرد. افزودن قابلیت انتخاب تصویر از بین تصاویر پیش‌فرص سیستم‌‌عامل در قسمت پس‌زمینه چندان مشکل به نظر نمی‌آید و امیدواریم این مشکل در نسخه‌های آتی توییک حل شود.

 

springPage را می‌توانید به قیمت ۱.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. همچنین نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این توییک را می‌توانید از سورس اختصاصی اپل‌اپس با آدرس http://appleapps.ir/repo دانلود و نصب کنید.