قدرت‌نمایی آیفون 6s در مقابل گلکسی نوت 7

رقابت بین اپل و سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند بالا گرفته است و همیشه دارندگان هر دو برند سعی در اثبات برتر بودن دستگاه خود دارند. سایت‌ها و مراجع مختلف نیز مقایسه‌هایی را بین محصولات این دو کمپانی انجام می‌دهند. گلکسی نوت 7 سامسونگ به تازگی معرفی شده است و PhoneBuff در یک مقایسه آن را در مقابل آیفون 6s اپل که در سال گذشته معرفی شد، قرار داده است.

با وجود اینکه اپل هنوز پرچمدار خود را در سال 2016 معرفی نکرده و آخرین سری آیفون همان 6s است، که در سال 2015 معرفی شد، آیفون 6s عملکرد بهتری را نسبت به گلسی نوت 7 در این ویدیو دارد.

آیفون 6s اپل دارای یک پردازنده دو هسته‌ای A9 و دو گیگابایت رم است و در مقابل گلکسی نوت 7 دارای پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون و 4 گیگابایت رم می‌باشد. لازم به ذکر است که رزولوشن صفحه نمایش گلکسی نوت 7 Quad HD یعنی 2560×1440 پیکسل می‌باشد و صفحه نمایش آیفون 6s دارای رزولوشن 1334×750 پیکسل است. این گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل‌های اندروید 6.0.1 و iOS 9.3.4 می‌باشند.

تست سرعت شامل باز کردن چند بازی از جمله آسفالت 8 و پرندگان خشمگین است. بعضی برنامه‌های دیگر همانند Netflix و ESPN نیز باز می‌شوند. گلکسی نوت 7 در باز کردن بازی به مشکل میخورد و در ادامه نیز نمی‌تواند این عقب افتادگی را جبران نماید.

نتایج آزمون به روشنی برنده را مشخص می‌کند، آیفون 6s. گلکسی نوت 7 اولین دور را در 2 دقیقه 5 ثانیه تمام می‌کند و دور دوم در 2 دقیقه و 50 ثانیه به اتمام می‌رسد. آیفون 6s بسیار سریعتر عمل کرد و دور اول را در 1 دقیقه 21 ثانیه و دور دوم را در 1 دقیقه 51 ثانیه تمام می‌کند.

می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده نمایید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.