فعالیت‌های انجام شده در غیابتان بر روی گوشی را ردیابی کنید

تا به حال پیش آمده کنجکاو شوید بدانید وقتی حواستان به گوشیتان نیست یا در محلی برای دقایقی جایش گذاشته‌اید دوست یا عضوی از خانواده‌تان به آن سرک کشیده یا نه؟ Catchr اپلیکیشنی است که از طریق ثبت فعالیت تمامی اپ‌های گوشیتان به این نیاز پاسخ می‌دهد.


http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/Catchr-3.jpeg

با فعال کردن Catchr، یک لیست که session نامیده می‌شود ایجاد شده و این اپلیکیشن شروع به رصد کردن می‌کند. زمانی که یک اپلیکیشن در گوشیتان باز می‌شود این فعالیت در داخل session ثبت می‌شود. به گفته‌ی سازنده‌ی Catchr این اطلاعات در 98 درصد مواقع دقیق هستند (بنا به سیاست‌های محدود کننده‌ی اپل، امکان ثبت فعالیت اپلیکیشن‌های Mail و Phone وجود ندارد). با غیرفعال‌کردن اپ، session ایجاد شده نیز بسته می‌شود. لیستِ ایجاد شده در داخل اپلیکیشن ذخیره شده و زمانی که دوباره آن را باز می‌کنید قابل بازبینی است. می‌توانید برای این اپلیکیشن رمز عبور تعریف کنید تا مانع از دسترسی بقیه به اطلاعات آن شوید.

 

http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/Catchr-1.jpeg

 

علاوه بر بازشدن یک اپلیکیشن، بسته‌شدن آن و این که توسط سیستم عامل یا کاربر این کار صورت گرفته نیز ثبت می‌شود. در زمان فعال‌بودنِ رصد، تغییرات مکان گوشی نیز بر روی نقشه‌ای که در داخل اپلیکیشن قابل دسترسی است ثبت و ذخیره می‌شود.

 

http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/Catchr-2.jpeg

 

اگر بخواهیم منطقی به قضیه نگاه کنیم، مدت زمانی که شما در طول روز از گوشی خود دور هستید بسیار اندک است. و بخش بزرگی از مسئله با یک رمز عبور مناسب برای گوشی یا قابلیت تاچ آی‌دی حل می‌شود. ولی برای مثال موقعیتی را در نظر بگیرید که گوشی را برای مدت زمانی چند ساعته برای شارژ شدن رها می‌کنید. در چنین مواقعی این اپلیکیشن می‌تواند کاربردهای خود را داشته باشد.

 

قیمت 1.99 دلاری این اپلیکیشن در مقابل آرامش ذهنی‌ای که می‌تواند برای عده‌ای به ارمغان بیاورد تاحدودی منطقی است. برای خرید Catchr از اپ‌استور می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

برای دانلود نسخه کرک شده این نرم افزار کاربردی با لینک مستفیم از اپل اپس اینجا مراجعه کتید